Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253378
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir klients?    3
  Ko vēlas klients?    4
  Ar kādu darbinieku klients vēlētos sadarboties?    5
  Es pats kā klients, kas nekad vairs neatgriežas    6
  Kā uzsākt sarunu un iegūt klienta uzmanību?    7
  Galvenās tehnika    8
  Galvenās kļūdas    9
  Uzmanības piesaistīšanas metožu principi    10
  Kontaktēšanās prasme    10
  Informācijas noskaidrošana    11
  Informācijas izvilināšanas tehnikas    11
  Klausīšanās    12
  Klausīšanās līmeņi    12
  Kā klausīties?    13
  Efektīva klausīšanās    14
  Kā uzlabot prasmi klausīties?    14
  Neverbālā kontaktēšanās    15
  Ārējā uzvedība    16
  Klientu apkalpošana pa tālruni    17
  Darbā gūtās atziņas    18
  Izmantotā literatūra.    19
Extract

Ar vien biežāk mēs ikdienā sevi apzināmies kā personību, kas mēģina spert pirmos soļus pagaidām vēl neiepazītā, daļēji neizprotamā priekš mums vidē, ar kuru mēs domājam biznesa pasauli.
Mēs reizēm cenšamies “kopēt” kādu personību – līdzināties tai. Mēs varam nepārtraukti citēt tās teikto, cītīgi strādāt pie sava ārēji vizuālā tēla – iegādāties vai nu modernā stila, vai lietišķās biznesa etiķetes neatņemamu sastāvdaļu – uzvalku, izvēloties mākslinieciski pareizu krāsu spektra kaklasaiti. Bet tas nebūt negarantē mūsu biznesa veiksmīgu attīstību. Jā, arī pareizs ģērbšanās stils ir būtisks, bet ne noteicošais. Svarīgākais, manuprāt, ir šī saskarsmes veidošana ar biznesa pasaules visdārgāko elementu – klientu. Arī saskarsme ar klientu mēdz būt dažāda. Tai viennozīmīgi jābūt efektīvai, lai klients arī nākamreiz pie Jums atgrieztos.
Tieši tādēļ es izvēlējos savu darbu veltīt šās tēmas dziļākai izpētei, jo agri vai vēlu es pats centīšos kļūt par šīs vides neatņemamu sastāvdaļu. Es uzskatu, ka šis nelielais dzīves posms, kuru aizvadu Banku augstskolā, būs pietiekami ilgs, lai spētu “ielikt pamatus” savai nākotnei. Tieši tādēļ mēs mācamies, strādājam, analizējam pareizo un nepareizo, lai, izejot plašajā dzīvē, mūs nepārsteigtu kļūdas un nezināmais.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register