Ar vien biežāk mēs ikdienā sevi apzināmies kā personību, kas mēģina spert pirmos soļus pagaidām vēl neiepazītā, daļēji neizprotamā priekš mums vidē, ar kuru mēs domājam biznesa pasauli.
Mēs reizēm cenšamies “kopēt” kādu personību – līdzināties tai. Mēs varam nepārtraukti citēt tās teikto, cītīgi strādāt pie sava ārēji vizuālā tēla – iegādāties vai nu modernā stila, vai lietišķās biznesa etiķetes neatņemamu sastāvdaļu – uzvalku, izvēloties mākslinieciski pareizu krāsu spektra kaklasaiti. Bet tas nebūt negarantē mūsu biznesa veiksmīgu attīstību. Jā, arī pareizs ģērbšanās stils ir būtisks, bet ne noteicošais. Svarīgākais, manuprāt, ir šī saskarsmes veidošana ar biznesa pasaules visdārgāko elementu – klientu. Arī saskarsme ar klientu mēdz būt dažāda. Tai viennozīmīgi jābūt efektīvai, lai klients arī nākamreiz pie Jums atgrieztos.
Tieši tādēļ es izvēlējos savu darbu veltīt šās tēmas dziļākai izpētei, jo agri vai vēlu es pats centīšos kļūt par šīs vides neatņemamu sastāvdaļu. Es uzskatu, ka šis nelielais dzīves posms, kuru aizvadu Banku augstskolā, būs pietiekami ilgs, lai spētu “ielikt pamatus” savai nākotnei. Tieši tādēļ mēs mācamies, strādājam, analizējam pareizo un nepareizo, lai, izejot plašajā dzīvē, mūs nepārsteigtu kļūdas un nezināmais.…