Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:958580
 
Evaluation:
Published: 10.06.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pārvadāšanas veida izvēle    5
2.  Ekspedītora darbība    7
3.  Transporta ekspedīcija un tās nozare    8
3.1.  Pārvadājumu uzņēmumu iedalījums pēc tā darbības sfēras    8
3.2.  Nacionālā ekspedīcija    12
3.3.  Internacionālā ekspedīcija    12
3.4.  Ekspedīcijas nozīme    12
4.  Pārvadājumu uzņēmums    14
4.1.  Pārvadājumu uzņēmumu darbība    14
4.2.  Pārvadājumu uzņēmumu organizatoriskā uzbūve    15
4.3.  Pārvadājumu uzņēmumu atrašanās vieta un tās nozīme    15
5.  Ekspedīcijas darbības lauks preču apgrozījumā    17
5.1.  Ekspedītora pamatuzdevumi    17
5.2.  Ekspedītora dienesta pienākumi (blakus pienākumi)    19
6.  Ekspedītora funkcijas kopsavilkums    20
  Secinājumi    21
  Literatūras saraksts    22
Extract

Transportam ir milzīgā loma valsts ekonomikas attīstībā, saistot rūpniecību un lauksaimniecību, nodrošinot normālās ražošanas apstākļus, veicinot starp reģionālo sakaru attīstību. No transporta darbības lielā mērā ir atkarīga tirdzniecības organizāciju un uzņēmumu efektīva darbība. Turklāt dažādu transportlīdzekļu veidu racionālā izmantošana ļauj operatīvāk realizēt daudzu miljonu preču tonnu piegādi no ražotāja līdz gala patērētājiem.
Neviena ražotne nevar pastāvēt bez transporta. Ražojot preci uzņēmumam ir jādomā par laicīgu un kvalitatīvu izejvielu piegādi. Tātad ražošanas uzņēmums nevar iztikt bez transporta pārvadājumiem.

Ļoti svarīgs ir arī gatavas produkcijas nokļūšanas process līdz pircējam. Veicot piegādes solītājos termiņos un sekojot tam, lai klienta prasības tiktu izpildītas, var iekarot klientu uzticību un turpināt sadarbību ilgus gadus. Jebkura ražošanas uzņēmuma interesēs ir nodrošināt savas produkcijas piegādi noteiktajos termiņos „Just in Time”, izmantojot transporta pārvadājumus. . Loģistikas pieeja “Tieši Laikā” TL (no angļu val. Just in Time (JIT)) stratēģija sava veida disciplīna, kas liek piegādāt attiecīgās kvalitātes produktu pareizā vietā un laikā un skaitā. Tas ļoti labi var parādīt, cik labi ražotājs spēj ievērot ražošanas ciklu, padarot to pēc iespējas funkcionālāku. Piegādātāji, kuri spēj savlaicīgi piegādāt preci saskaņojot savu ražošanas un izplatīšanas ciklu ar pircēja prasībām, gūst nozīmīgas konkurences priekšrocības.
Veicot pārvadājumus viens no nozīmīgiem faktoriem ir laiks. Nokavējoties transporta pakalpojumam var zust pieprasījums. Transportējamai precei jānoiet no nosūtītāja līdz saņēmēja ar minimālo laika iztērēšanu. Katram pasūtījumam ir jāpiemēro savs transports, ar kuru noteiktajos apstākļos un situācijā ir izdevīgi to pārvadāt. Katram transporta veidam ir savi priekšrocības un trūkumi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register