Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977701
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Izejas dati    2
  Ievads    7
1.  Nodaļas raksturojums    8
1.1.  Krauto vagonplūsmu noteikšana    8
1.2.  Tukšo vagonplūsmu noteikšana    9
1.3.  Vilciena vidējā vagonu skaita sastāvā noteikšana    10
2.  Vagonplūsmu organizācija    12
2.1.  Nosūtīšanas maršrutu organizācija    12
2.2.  Šķirošanas un iecirkņu staciju formēšanas plāna aprēķins (tehniskā maršrutizācija)    13
2.2.1.  Krauto vagonplūsmu greizā tabula, ko jāaptver ar tehnisko maršrutizāciju    13
2.2.2.  Formēšanas plāna aprēķina parametru noteikšana    14
2.2.3.  Vagonplūsmu pakāpjveida grafiki    14
2.2.4.  Apvienoto analītisko salīdzinājumu metode    17
2.2.5.  Formēšanas plāna aprēķins pāra virzienam    17
2.2.6.  Formēšanas plāna aprēķins nepāra virzienam    22
2.2.7.  Formēšanas plāna optimālā varianta shēma    25
2.3.  Formēšanas plāna radītāji    26
3.  Vietējā darba organizācija    27
3.1.  Savācējvilcienu nepieciešamā skaita noteikšana    27
3.2.  Savācējvilcienu ielikšanas shēmas varianta izvēle    27
4.  Vilcienu kustības grafiks    32
4.1.  Kravas vilcienu kustības kopējo izmēru noteikšana    32
4.2.  Vilcienu specializācijas shēma    34
4.3.  Vilcienu specializācijas tabula    35
4.4.  Stacijas intervālu aprēķins    35
4.5.  Nodaļas iecirkņu pastāvošā caurlaides spēja    41
4.6.  Nodaļas iecirkņu nepieciešamās caurlaidspējas noteikšana    44
4.7.  Vilcienu kustības grafika sastādīšana    46
4.8.  Vilcienu kustības grafika rādītāju noteikšana    47
5.  Nodaļas darba rādītāju noteikšana    52
Extract

12. Nosūtītāja maršrutu izdalīšanas lietderīgumu pārbauda korespondencēs, starp iekraušanas un izkraušanas stacijām, kas ir līdzīgas 90 un vairāk vagoniem. Ja izdalīšana ir lietderīga, tad nosūtītāja maršrutos no šādām korespondencēm iekļauj 50 % no iekraušanas apjoma.
13. Papildus laika patēriņu nosūtītāja maršruta organizācijai uz iekraušanas stacijas pievedceļa (uz vienu vagonu) noteiksim pēc sekojošiem nosacījumiem: padošanas laiks – 2 st; padošanā ir 10 vagoni; vagonu skaits maršrutā ir vienāds ar sastāva aprēķināšanas lielumu; manevru darba laika ekonomija uz stacijas, pie kuras ir pievienots pievedceļš – 1.5 st. Maršruta izkraušanas stacijā pieņemam papildus laika patēriņus, vienādus ar 3 st.
14. Viengrupas kravas vilcienu optimālā formēšanas plāna aprēķinam pieņemam izejas datus pēc 7. tabulas:...

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1138726
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register