Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:786702
 
Evaluation:
Published: 12.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
1.  ELEKTROPRECES MAN APKĀRT    6
1.1.  Radio    6
1.2.  Elektriskā veļas mazgājamā mašīna, trauku mazgājamā mašīna    6
1.3.  Elektriskie ledusskapji    7
1.4.  Dators    7
1.5.  Elektriskās plītis    8
1.6.  Elektriskie ūdens sildītāji    8
1.7.  Elektriskā tējkanna    8
1.8.  Mikroviļņu krāsns    8
2.  ELEKTROIERĪČU IETEKME UZ DABU UN CILVĒKU    10
3.  PAAUGSTINĀTA NEPIECIEŠAMĪBA PĒC VESELĪGAS UN DROŠAS VIDES    11
4.  PĒTIJUMU REZULTĀTU ANALĪZE    12
5.  IZMANTOTO LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    16
  SECINĀJUMI    17
  PIELIKUMS    18
Extract

SECINĀJUMI
1. Radio vēsture sākas no pirmā radio uztvērēja, kuru izgudroja krievu zinātnieks A. Popovs 1895. gadā.
2. Pēckara gados Latvijā strauji pieauga elektroierīču izmantošana ikdienā, kas ievērojami atviegloja sadzīvi, un ir saglabājušas savu nozīmi arī mūsdienās.
3. Autors uzskata, ka interneta avotos ir vairāk informācijas par elektroierīcēm nekā literatūras avotos.
4. Elektroniskās iekārtas satur gan cilvēkiem, gan dabai kaitīgas vielas. Elektropreču kaitīgās sastāvdaļas var iedalīt trīs lielās grupās: freoni, smagie metāli, plastmasa.
5. Pie zemajām frekvencēm elektrisko un magnētisko lauku iedarbības pamatā izpaužas, kā ķermenī inducētas strāvas un ja tas ir pietiekami liels (pārsniedz tā saukto sliekšņa vērtību), tad tas izsauc nervu šķiedru un muskuļu kairinājumu.
6. Magnētisko starojumu mēra telpā ap elektropārvades instalācijas vadiem, datortehniku, sadzīves un industriālo elektrotehniku, kā arī jebkurā vietā, ja nepieciešams konstatēt magnētisko starojumu un tā intensitāti.
7. Apkopojot datus aptaujā, kas tika veikta X vidusskolā, autors noskaidroja, ka skolēni nezina, kas ir utilizācija un nezina, kur var nodot bojātās elektroierīces.
8. Hipotēze neapstiprinājās, manās mājās esošo elektropreču starojums pārsniedz normatīvos rādījumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1371321
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register