-
Elektroniskā komercija
Research Papers21 Computers, Consumer Electronics, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Elektroniskās komercijas būtība | 5 |
1.1. | Elektroniskās komercijas satura un formas jautājums | 10 |
1.2. | Internets kā mārketinga elements | 11 |
1.3. | Elektroniskās komercijas attīstīšana uzņēmumā | 13 |
2. | Elektroniskās komercijas attīstība un perspektīvas | 16 |
2.1. | Elektroniskā tirgus apgrozījums | 16 |
2.2. | Elektroniskais tirgus Latvijā | 17 |
2.3. | Perspektīvas uzņēmējdarbībai Internetā | 22 |
2.4. | Elektroniskās komercijas regulējamie jautājumi | 26 |
Nobeigums | 29 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 31 |
Pasaulē datorindustrija vēl joprojām pieder pie vienas no nozarēm, kas attīstās ļoti strauji. Ja pirms pirms pāris desmitiem gadu par datoriem bija dzirdējis tikai retais, tad mūsdienās attīstītākajās valstīs datori atrodas praktiski katrā mājā privātai lietošanai. Tas liecina par to, ka datori bieži vien tiek izmantoti ne tikai spēlēm un rotaļām, bet arī daudz nopietnākām vajadzībām. Datori uzņēmumos nodrošina ne tikai klientu datu vai grāmatvedības uzskaiti, bet arī vada un kontrolē reālus ražošanas procesus – kontrolē kases automātus lielveikalos, nodrošina naudas pārskaitījumus u.tml. Datori šodien parādījušies un aktīvi tiek izmantoti pat tādās vietās, kur vēl nesen likās, ka tiem nav pielietojuma. Kaut vai, piemēram, pasaulē daudzās aptiekās zāles tagad tiek izvēlētas no elektroniskiem katalogiem un pasūtītas caur internetu. Līdzīgi datoru izmantošana aizvien pieaug.
Mūsdienās ekonomikas tirgus ir piesātināts ar dažādām precēm un pakalpojumiem – līdz ar to uzņēmumiem ir nepieciešama jauna vide, kā šīs preces un pakalpojumus sniegt patērētājiem, kur būtu iespējams samazināt izmaksas un palielināt peļņu, šāda vide tika atrasta – tālredzīgākie komersanti pievērsās uzņēmējdarbībai internetā. Praksē uzņēmējdarbība interneta vidē tiek saukta par elektronisko komerciju. Līdz ar to, izmantojot interneta sniegtās iespējas, uzņēmējiem pavērusies jauna nozare, kurā iespējams gūt ievērojamu peļņu – elektroniskā komercija. Ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Elektroniskās komercijas izplatītākie veidi Latvijā ir uzņēmuma virtuālais veikals, kā arī interneta reklāma. Virtuālais veikals kļūst arī par uzņēmuma korporatīvo Web serveri, jeb tādu kā uzņēmuma filiāli internetā, kas paver uzņēmumam milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. …
- Elektroniskā komercija
-
Elektroniskā komercija
Research Papers44 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
-
Elektroniskā komercija
Research Papers21 Computers, Consumer Electronics, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Elektroniskā komercija
Research Papers for university8
-
Elektroniskā komercija
Research Papers for university44
Evaluated! -
Elektroniskais paraksts
Research Papers for university44
-
Elektroniskā pārvalde Latvijā un Igaunijā
Research Papers for university12
-
Elektroniskā paraksta tehnoloģija, pielietošana un pakāpeniska ieviešana Latvijā
Research Papers for university8
Evaluated!