Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:372739
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Elektroniskā veikala projekta realizācija    5
1.1.  Elektroniskā veikala un interneta priekšrocības un trūkumi    5
1.2.  Kāds uzņēmums ir piemērots elektroniskajam biznesam?    7
1.3.  Elektroniskā veikala realizācijas paņēmieni    9
2.  Interneta veikala reklāma    11
2.1.  Reklāmas realizācijas paņēmieni    11
2.2.  Interneta reklāmas kampaņa. Mērķi un uzdevumi    11
2.3.  Interneta reklāmas līdzekļi    13
2.3.1.  Korporatīvais Web serveris    13
2.3.2.  Banneri    14
2.3.3.  Banneru apmaiņas dienesti (reklāmas tīkli)    16
2.3.4.  Elektroniskais pasts (e-mail)    17
3.  Norēķinu un piegādes sistēma    20
3.1.  Norēķinu un piegādes sistēmas realizācija    20
3.2.  Norēķinu un piegādes sistēmas juridiskie jautājumi    21
4.  Elektroniskais tirgus Latvijā    23
4.1.  Norēķini internetā    23
4.2.  Interneta veikali Latvijā    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    28
Extract

Pasaulē datorindustrija vēl joprojām pieder pie vienas no nozarēm, kas attīstās ļoti strauji. Ja pirms kādiem piecpadsmit gadiem par datoriem bija dzirdēji tikai retais, tad nesenās tūkstošgades mijas iespējamā datorkļūda jau izsauca vispārēju ažiotāžu un pat drudžainu satraukumu attīstītākajās valstīs. Tas liecina par to, ka datori arvien vairāk un vairāk ienāk mūsu mājās un darba vietās, kur šobrīd tos bieži vien izmanto ne tikai spēlēm un rotaļām, bet arī daudz nopietnākām vajadzībām. Datori uzņēmumos nodrošina ne tikai klientu datu, preču noliktavas vai grāmatvedības uzskaiti, bet arī vada un kontrolē reālus ražošanas procesus – ielej degvielu mūsu automašīnās, kontrolē kases automātus lielveikalos, pārskaita šurpu turpu mūsu naudu u.tml. Datori šodien parādījušies un aktīvi tiek izmantoti pat tādās vietās, kur vēl nesen likās, ka tiem nav pielietojuma. Kaut vai, piemēram, pasaulē daudzās aptiekās zāles tagad tiek izvēlētas no elektroniskiem katalogiem un pasūtītas caur internetu. Līdzīgu datora izmantošanas piemēru kļūst aizvien vairāk
Mūsdienu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Izmantojot interneta sniegtās iespējas uzņēmējiem pavērusies jauna nozare, kurā iespējams gūt ievērojamu peļņu – elektroniskā komercija. Ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Elektroniskās komercijas izplatītākā parādība ir uzņēmuma virtuālais veikals internetā, kas kļūst arī par korporatīvo Web serveri, jeb tādu kā uzņēmuma filiāli internetā, kas paver Jums milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar Jūsu klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj jums palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.
Pēc autora domām daudzi uzņēmumi Latvijā vēl nav pietiekoši informēti par virtuālo interneta veikalu un korporatīvo Web serveru reālo nozīmi un iespējām uzņēmējdarbības attīstībā, tādēļ apskatīt un analizēt šo tehnoloģiju ietekmi uz uzņēmējdarbību ir aktuāls temats.
Šī kursa darba mērķis ir izpētīt interneta veikala mērķus un uzdevumus, aprakstīt šāda projekta praktisko realizāciju, kā arī apskatīt šai procesā izmantojamos līdzekļus.
Darba mērķa sasniegšanai tiek sekojoši uzdevumi:
1. Pamatojoties uz pieejamo literatūru, izpētīt elektroniskā veikala nozīmi uzņēmumā;
2. Izpētīt virtuālo veikalu ietekmējošos faktorus un aktualitātes;
3. Izpētīt interneta veikalu veidus internetā un to īpatnības;
4. Aprakstīt šāda projekta praktisko realizāciju;
5. Noskaidrot interneta veikala pozitīvos momentus un trūkumus;
6. Izstrādāt priekšlikumus elektroniskās komercijas jomas darbības uzlabošanai.
Pētījuma pamatā tiek izmantota speciālās un ekonomiskās literatūras analīze, kas apvienota ar interneta avotu analīzes metodi.
Pētījums veikts no 2002. gada oktobra līdz decembrim un tā izstrādāšanai tika izmantota dažādu autoru speciālā un ekonomikas publicētā literatūra par pētāmo jautājumu, periodiskie izdevumi, kā arī internets. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register