Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752788
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Anotācija    4
1.  Darbā lietoto jēdzienu skaidrojums    5
2.  Latvijas elektroniskās mācību vides    7
2.1.  Uzdevumi.lv    7
2.2.  Liis.lv    8
2.3.  Macibuvideo.lv    8
2.4.  Dzm.lu.lv    9
2.5.  Moodle.lv    9
3.  Programma „IKT izglītības kvalitātei”    11
4.  Elektroniskās mācību vides nozīme mācību procesā    16
  Pētnieciskā daļa    18
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
  Pielikums    26
Extract

Turpinot pētījumu, varētu aplūkot vēl tādus jautājumus, kā, piemēram, kādus elektroniskos mācību materiālus konkrēti izmanto – teorijas materiālus, uzdevumus, eksperimentus, animācijas, audio, u.c.. Varētu pētīt, vai skolēni izmanto mācību materiālus arī citās valodās, kā arī to, kas ietekmē skolēnu vajadzību izmantot elektroniskos mācību materiālus – pedagoga attieksme, prasības; pašnovērtējums, vēlme paaugstināt savu zināšanu līmeni; mācību materiālu nepietiekamība vai neatbilstība atsevišķajā priekšmetā.

Secinājumi
• Latvijā pieejamas vairākas elektroniskās mācību vides, kas gan skolēniem, gan skolotājiem piedāvā plašas iespējas dažādot mācību procesu.
• Latvijas izglītības sistēma ir vērsta uz mācību materiālu digitalizāciju – to pierāda programma „In-formācijas un komunikācijas tehnoloģijas izglītības kvalitātei”. Programmas mērķi bija izstrādāt elektroniskos mācību materiālus, veidot efektīvu izglītības informācijas sistēmu, nodrošinot elek-tronisko mācību materiālu pieejamību un paaugstinot izglītības sistēmas vadības efektivitāti.
• Elektroniskā vide mācību procesā ir nozīmīga un var būt efektīva, ja tā tiek atbilstoši lietota. Tā kā skolēnus var iedalīt grupās pēc mācīšanās stila, ir svarīgi mācību procesā nodrošināt dažādas mācību metodes, kas dotu iespēju visiem skolēniem pilnvērtīgi uztvert apgūstamo vielu.
• Mācības elektroniskajā mācību vidē skolēnam dod iespēju strādāt sev atbilstošā tempā bez lieka spiediena no skolotāja vai citiem skolēniem.
• Skolēnu mācīšanās procesā elektroniskā mācību vide ir ieņēmusi stabilu vietu.
• Populārākās mācību vides 9.un 12.klašu skolēnu vidū ir uzdevumi.lv, e-klase.lv un dzm.lu.lv.
• Skolēni elektronisko mācību vidi galvenokārt izmanto teorijas apgūšanai, uzdevumu un skolotāja uzdoto mājasdarbu pildīšanai.
• Skolēni uzskata, ka elektroniskā mācību vide paaugstina viņa zināšanu līmeni.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1330735
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register