Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905712
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pētāmā grupa un metodes    5
1.1.  Pētījuma metodoloģijas pamatprincipi    5
1.2.  Izmantotā metode    8
1.3.  Izpētes subjekts - pētāmā grupa    10
2.  Emocionālo pārdzīvojumu izspausmju analīze pirms izmēģinājuma darbības    12
2.1.  Izpētes objekts - emocionālo pārdzīvojumu formas    12
2.2.  Emocionālo pārdzīvojumu izpausmes pirms izmēģinājuma darbības    14
3.  izmēģinājuma darbības norise    17
3.1.  Izmantotās rotaļas nodarbībās    17
3.2.  Datu fiksēšana    18
4.  Emocionālo pārdzīvojumu izpausmju dinamika    20
4.1.  Emocionālie pārdzīvojumi grupā    20
4.2.  Interesantākie novērotie gadījumi emocionālajā izpausmē    22
  nobeigums    27
  Literatūras saraksts    28
Extract

1.Pētāmā grupa un metodes
Pēdējos gados pirmsskolas pedagoģijā Latvijā ir vērojams uzplaukums, kas izskaidrojams ar pirmsskolas pedagogu vispārējo kvalifikācijas celšanu un pirmsskolas izglītības pieaugošo nozīmi izglītības sistēmā.
Arī pirmsskolas pedagoģijas un psiholoģijas pētījumi vēršas plašumā. Šobrīd aktuāli jautājumi ir par hiperaktivitāti, bērnu uzvedību, īpatnībām. Tādēļ pētījumā aprakstīta tēma un veikts pētījums par bērnu emocionālajiem pārdzīvojumiem, kas ir ikdienišķa parādība pirmsskolas bērnu izglītības iestāžu grupās.
Mūsdienu bērni ir atvērtāki un brīvāk audzināti, tādēļ viņu emociju plūsma ir lielāka un daudzveidīgāka. Viņu personības attīstās straujāk un vispusīgāk. Tomēr šīs emocijas, bērniem augot, ne vienmēr nes vajadzīgo attieksmi un reakciju.
Parasti pirmsskolas vecuma grupās ir 10 – 20 bērni, kuriem ik dienu novērojama nepārtraukta socializācija – process, kurā indivīds apgūst zināšanas, uzvedības modeļus, sociālās normas un vērtības, jūtas, kas nepieciešami viņa veiksmīgai funkcionēšanai pastāvošajā sabiedrībā. Socializācijas procesā bieži novērojamas emociju izpausmes un emocionālie pārdzīvojumi.
Tādēļ ir izveidotas dažādas metodes, kuras palīdz noskaidrot bērnu socializācijas procesa nianses – dažādas emocionālās izpausmes, kas var norādīt attieksmes un personības īpatnības katram bērnam individuāli.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1120610
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register