Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:352632
 
Evaluation:
Published: 11.07.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1. nodaļa.  Pieejas    4
1.1.  Ķermeņa valoda    4
1.2.  Reklāma    4
1.3.  Kristietība un erotika    6
1.4.  Latviešu seksualitāte    7
1.5.  Uztveres psiholoģija    7
1.6.  Mobilo telefonu pirkšanas paradumi    8
1.7.  Erotiskie motīvi    8
1.8.  Secinājumi    9
2. nodaļa.  Empīriski vāktie dati un to analīze    10
2.1.  Anketēšanas gaita    10
2.2.  Anketēšanas rezultātu analīze    11
2.3.  Reklāmas paraugu vākšanas gaita    15
2.4.  Reklāmas paraugu analīze    16
2.5.  Novērojums    18
2.6.  Secinājumi    19
  Apkopojošie secinājumi un nobeigums    20
  Literatūras saraksts    22
  Anotācija    23
Extract

Mobilo telefonu lietotāju skaits Latvijā ir liels – tas pārsniedz analogo līniju lietotāju skaitu. Pēc LETA datiem, 2004. gadā Latvijā bija lielākais mobilo sakaru lietotāju skaita pieaugums Eiropas Savienībā. Valdības apstiprinātajās elektronisko sakaru pamatnostādnēs kā vēlamais mobilo sakaru lietotāju skaits 2007. gadā minēti 75% no visiem teorētiski iespējamajiem mobilo sakaru lietotājiem. Mobilo sakaru lietotāju skaita pieaugumu veicina arī trešā mobilo sakaru operatora ienākšana tirgū. Mobilo sakaru popularitāte ir viens no būtiskajiem pētījuma svarīguma noteicējiem.

Esmu novērojis, ka, līdz ar mobilo telefonu ražošanas industrijas attīstīšanos, attīstījusies arī konkurence un cīņa par pircēju uzmanību. Tas novedis pie asākas konkurences arī reklāmas sfērā. Arī tehniskās iespējas mobilo telefonu vizuālā tēla dažādošanā ir pieaugušas, salīdzinot ar deviņdesmito gadu sākumu un vidu. Dēļ šiem apstākļiem, novērojamas gan erotiska satura reklāmas, gan telefonu modeļi, kuru mērķauditorija ir tieši vīrieši vai tieši sievietes. Dalījums dzimumos rada labvēlīgu vidi erotiska satura reklāmām. Problēma meklējama tur, ka erotiska satura motīvi var atbaidīt kādu daļu potenciālo pircēju. Tāpat pētījumam jānoskaidro, kas aptaujājamiem licies erotisks, jāapkopo informācija kāda auditorija ir visatsaucīgākā šādām reklāmām. Viens no pētījuma uzdevumiem arī ir apzināt vai erotiska satura reklāmas ir vērstas tikai uz vispārēju auditoriju vai arī uz specifisku, tāpēc izvēlējos pētījuma tematu: „Erotiska satura motīvi drukātajās mobilo telefonu reklāmās”.

Pētījuma rezultāti noderēs firmām, kas nodarbojas ar telefonu tirdzniecību un reklāmas aģentūrām, kas veido šiem uzņēmumiem reklāmu, kā arī tas būs izziņas materiāls turpmākajiem līdzīgu problēmu pētījumiem.
No A. Pīza darba tika atlasīti: pārprastie vai nesaprastie žesti ar erotisku nozīmi, seksuālas un seksuāli agresīvas pozas, kosmētikas izmantošana erotiska efekta panākšanai. Reklāmu analīzes laikā, Pīza teorijas tiks salīdzinātas ar reklāmās redzamo. Pīza teorijas svarīgas, lai saprastu kā erotiskie žesti tiek interpretēti, kādus nevajadzētu izmantot reklāmās, vai tos izmanto apzināti, vai reklāma veidota Latvijā, vai neveiksmīgi tieši pārvesta no citas valsts.

Pēc Pīza, pacelts īkšķis lielākajā daļā Eiropas nozīmē pozitīvu atbildi, bet Grieķijā šī žesta pamatnozīme ir stāšanās dzimumattiecībās. Ar pirkstiem izveidota „V” zīme nozīmē „victory” jeb „uzvara”, ja plaukstas ārpuse ir vērsta uz āru. Ja plaukstas iekšpuse ir vērsta uz āru, tas nozīmē apvainojošu apzīmējumu dzimumattiecībām. Sievietēm uz gurniem saliktas rokas ir vēlme izskatīties pievilcīgākai, bet īkšķi kabatās vai aiz jostas liecina par seksuālu agresivitāti abu dzimumu gadījumā. Ja sievietes kājas ir saliktas platāk kā parasti, tad šis ir tieši pretējs žests seksuālās aizsardzības pozai. Ja notiek pēdas spēlēšanās ar kurpi, tad tas tiek tulkots kā atbrīvotība un fallisks simbols. Spilgta lūpu krāsa iekrāso to ķermeņa daļu, kas dabiski piesarkst, kad sieviete ir seksuāla uzbudinājuma stāvoklī.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register