Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:108890
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Eiropa un vienots tirgus    2
1.1.  Brīvais tirgus sešu valstu starpā    2
1.2.  Brīvais tirgus šodien    3
2.  Protekcionisms    4
2.1.  Antidempings    5
2.2.  Aizsardzība pret subsidēto importu    7
2.3.  Antidempinga/subsidētā importa pasākumu piemērošana    9
2.4.  Aizsardzība pret importu pieaugošos apmēros    9
  Secinājumi    11
  Izmantotās literatūras saraksts    14
  Pielikumi    16
Extract

Jau senās Romas un Grieķijas filozofi savulaik sprieda, ka valstu spēja noturēties pretī ārējiem militāriem draudiem un piedzīvot iekšēju ekonomisko attīstību vai iedzīvotāju labklājības līmeņa uzplaukumu ir vairāk atkarīga nevis no atsevišķām sadrumstalotām nacionālām valstīm, bet drīzāk no šo valstu spējas sadarboties un integrēties vienotā veselumā. Lai arī kopš tā laika bija jāpaiet gadu simteņiem, pāri Eiropas zemēm bija jāplosās abiem Pasaules kariem, jāmirst cilvēkiem un jācieš smagi ekonomiskie satricinājumi, tomēr pēdējo nedaudz vairāk kā piecdesmit gadu laikā Eiropā valstu integrācijas jomā ir darīts vairāk nekā jebkad agrāk. Eiropas Savienība tagad ir kļuvusi par vienu no ietekmīgākajām ekonomikām pasaulē, kas nodrošina saviem pilsoņiem augstu dzīves līmeni un labklājību.
Ja politiskā integrācija Eiropas Savienības kontekstā arī vēl šodien ir relatīvi karstā kartupeļa lomā, ko valstis savās rokās apviļā, bet tā arī nesadūšojas uz nozīmīgiem soļiem, tad ekonomiskā integrācija ar savu iekšējo tirgu un atbalsta mehānismiem ir aspekts, kas simbolizē nacionālu valstu vienotības iespējas. Apvienojot visu 27 dalībvalstu tirgus vienā veselumā, Eiropas Savienība ir kļuvusi patērētāju skaita ziņa par lielāko tirgu pasaulē, kas savukārt dod visus nepieciešamos priekšnoteikumus uzņēmumu un līdz ar to arī atsevišķu valstu nacionālā kopprodukta izaugsmei. Nojaucot savstarpējās robežas, uzņēmējiem ir radīts 500 milj. patērētāju liels tirgus, kas ļauj attīstīt ražošanu, industrializēties un kāpināt peļņu. Taču tik milzīga apjoma noieta tirgus nenoliedzami ir kā magnēts arī citu valstu eksportētājiem: sevišķi Ķīnas un ASV, kas bez ES arī tiek uzskatītas par pasaules lielākajām un plaukstošākajām ekonomikām pasaulē. Lai nepieļautu iekšējo ražotāju spēju pavājināšanos, un ieplūstošais imports neapdraudētu nacionālo valstu sekmīgu attīstīšanos, Eiropas Savienība kā Pasaules Tirdzniecības organizācijas dalībniece ir paredzējusi arī virkni aizsargmehānismu globālās tirdzniecības laikmetā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1130943
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register