Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:554352
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kultūra tiek analizēta no malas ar daudzu metožu palīdzību. Izmantota tiek, piemēram, lauka novērošana. Novērošana sevī ietver sekošanu kādas konkrētas preces pircēju rīcībai un viņu uzvedības aprakstīšanu tā, lai pircēji to neievērotu. No novērošanas var secināt daudz ko par pircēju paradumiem, tomēr nevar uzzināt pircēju rīcības iemeslus – kāpēc viņi iegādājušies konkrēto preci.
Analizējot kultūru no malas, pētnieki mēdz uzdurties lamatām – neparastiem paradumiem, kuru dēļ novērojamo rīcība ir tāda, kāda tā ir. Tā kā šāda pētīšana nesniedz ieskatu rīcības iemeslos, pētnieki ir pārsteigti par iznākumu. Tādēļ tiek izmantots otrs etnogrāfiskās analīzes tips: kultūras analīze no iekšpuses.
Kultūra ir tās locekļu radīta, tāpēc ir svarīgi to saprast tā, kā viņi to saprot. Tas izpaužas arī mārketingā – reklāmās prece tiek pasniegta tādā veidā, kāds ir svarīgs potenciālo patērētāju acīs. Jāparāda, ka patērētāji nevar bez tās iztikt, ka viņu dzīves bez konkrētās preces nav pilnīgas. Tādēļ jāpiekļūst patērētāju domām un jūtām, lai varētu izprast viņu pasauli. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1232451
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register