Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856708
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Filantropija- cilvēkmīlestība    5
1.1.  Filantropu ieguldījums izglītības attīstībā    5
1.2.  Filantropija Latvijā    6
1.3.  Filantropu darbība mūsdienās    7
2.  “Daba! Skola! Dzīve!” - Johans Basedovs    8
3.  Mūsdienu pedagoga darbība sākumskolā    9
3.1.  Filantropu ideju pielietojums mūsdienu sākumskolas pedagoģijā    10
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    10
  Nobeigums    16
  Bibliogrāfija    17
  Pielikums Nr.1    19
Extract

Nobeigums
Darba gaitā tika pētīta literatūra un informācijas avoti par filantropu darbību un to ietekmi pedagoģijas attīstībā. Lai to izdarītu, tika pētīta Andra Rubeņa grāmata par dzīvi un kultūru apgaismības laikmetā, pedagoģijas vēsture, un Profesora Žukova teorijas, interneta resursi par filantropu Basedovu un materiāli no datu bāzēm. Tā rezultātā tika noskaidrots filantropu ieguldījums pedagoģijas attīstībā apgaismības laikmetā.
Tika noskaidrots kas ir filantropija, kad tā parādījās, kad un kāda bijusi filantropijas ietekme uz izglītību. Tika analizēta apgaismības laikmeta ievērojamāko filantropu darbība
Tika pētīta mūsdienu filantropu darbība, kā arī filantropu ideju pielietojums mūsdienu sākumskolas pedagoga darbībā. Lai izpētītu mūsdienu sākumskolas pedagoga darbu, tika izmantota informācija no A.Šponas grāmatas par audzināšanas procesu teorijā un praksē, Ļubkinas un Grudules skolotāja pienākumi un funkcijas mācību procesa nodrošināšanai, Zelmeņa pedagoģijas pamati un materiāli no datu bāzēm.
Lai noskaidrotu, kā filantropu darbība ir ietekmējusi sākumskolas skolotāju darbību mūsdienās, tikai veikta aptauja un aptaujas rezultātu analīze.
Līdz ar to pētījumam izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti.
Padarītais darbs ļāva izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Filantropija ir nesavtīga vēlme veicināt citu cilvēku labklājību, ar dāsnu ziedojumu labiem mērķiem;
2. filantropi uzskata, ka skolās ir jārada apstākļi, kas ļauj mācīties ar prieku un interesi nevis ar piespiešanos;
3. apgaismības laikmeta filantropi panāca to, ka skolā, galvenokārt, tiek mācīti priekšmeti, kas ir noderīgi reālai dzīvei ;
4. filantropi uzskata, ka apgūt zināšanas var arī caur rotaļām un sarunām par dzīvi;
5. filantropi uzskata, ka bērns ideāli attīstās, ja dabas, skolas un dzīves starpā valda vienprātība;
6. Attiecībā pret mācīšanas metodēm kolā, mūsdienu sabiedrība piekrīt apgaismības laikmeta filantropu idejām;
7. Lielākā daļa sabiedrības zina, kas ir filantropija un var nosaukt kādu filantropijas piemēru.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1346341
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register