Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:872836
 
Evaluation:
Published: 26.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
Tas, uz ko balstās semiotika, ir tieši zemtekstu meklēšana un interpretēšana. Tā samazina uzskatu par to, ka realitāte jāuztver pašsaprotami, pilnīgi neatkarīgi no interpratīvās sistēmas. Darba ietvaros man izdevās ieraudzīt un saprast, kas ir tas, kas skatītājam palīdz uztvert konkrētās filmas jēgu un nozīmi. Tie ir tādi elementi un vizuālās izpausmes veidi kā- montāža, mūzika, tuvplāni, krāsas, aktierspēle u.c.
Tieši Frenka Darabona filmā “Bēgšana no Šoušenkas” dažadas asociācijas, sajūtas un domas radīja visi trīs semantiskie slāņi- filmas varoņi, unikāli un “pa savam” iedvesmojoši (Edijs, Reds, Brūkss). Tāpat arī mūzikas pavadījums dažādās epizodēs palika atmiņā, sniedzot papildus noskaņu filmai. Krāsas kinomateriālā ir tik pat nozīmīgas, kas rada laika un vietas asociācijas, tāpat arī noskaņas piešķiršanu.
Ne mazāk būtiska ir kameras un montāžas specifika filmas tapšanā. Šīs nianses pamanīju filmā “Bēgšana no Šoušenkas”, secinot, ka, neskatoties uz filmas tapšanas laiku, tā profesionālais- tehniskais filmēšanas izpildījums ir bijis gana veiksmīgs, lai pārraidītu skatītājam “īsto” gaisotni un varoņu pārdzīvojumus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register