Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861847
 
Evaluation:
Published: 22.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Tāpat filmā ir redzams fascinējošs kadrs, kur naktsklubā vācu karavīri dzied savu melodīju, bet Lazlo, uzstajīgi, kopā ar mūziķiem spēlē franču nacionālo himnu. Mums parādās arī kadrs ar raudošu meiteni, kas no sirds dzied līdzi Lazlo, kā izrādās tā nemaz nav bijusi aktierspēle, bet īstas emocijas.
Pēdējā lieta, ko vērts pieminēt, ir klišejas filmā. Umberto Eko norāda uz ironiju, ka divas klišejas liek mums smieties, taču simtiem mūs aizkustina. Mēs jūtam, ka tās runā savā starpā, svinot atkal apvienošanos. (Eco 1985 autora tulkojums I.K.) Kasablanka, iespējams, nav tik paredzama filma pateicoties tam, ka tika rakstīta paralēli ar filmēšanu, bet tā noteikti ir viegli citējama. Tas arī ir viens no iemesliem kāpēc filma ir ieguvusi lielu popularitāti.
Kasablankas beigās, Riks palīdz Lazlo izbēgt un Ilsu aizsūta kopā ar viņu. Viņa iekāp lidmašīnā kopā ar Lazlo, lai muktu uz Ameriku, kur Lazlo vadīs dumpinieku grupu pret Nacistiem (..) Mūsdienās vairākums romantisko filmu nebeidzās ar to, ka kāds sevi ziedo "kaut kam lielākam". Parasti, tās ir par personīgu laimi un laimīgām beigām, savukārt šiem tēliem nākotnes joprojām nav skaidras. (Hershberger 2017 autora tulkojums I.K.) 

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register