Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:898866
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Kultūras tūrisms    3
  Filmu tūrisms    4
  Tūrisma filmu festivāls    6
  Filmu tūrisma galamērķi    7
  Borats: Amerikas kultūras mācība par labu lieliskajai Kazahstāna (2006)    7
  Situācija pēc filmas    9
  Kazahstāna skaitļos    10
  Patiesā Kazahstāna    12
  Buy, bye Beauty (2001)    14
  Gredzenu pavēlnieks (2001; 2002; 2003)    16
  Jaunzēlande skaitlos    18
  Aptaujas rezultāti    21
  Nobeigums    21
Extract

Ievads
Trešā studiju gada ietvaros nolēmu sīkāk izpētīt jau iepriekš ārzemju mācību ietvaros aizsāktu tēmu studiju kursā International Travel and Tourism, kā tūrismu spēj ietekmēt mediji, piemēram, radio, televīzija vai filmas, kuras ir parādītas uz lielajiem ekrāniem. Aizsākot šādu tēmu, nekad nebiju domājusi, ka latviski sauktais – filmu tūrisms (film tourism, film–induced tourism. – angļu val.) izraisa tik milzīgu iespaidu uz apkārtējo pasauli un ka cilvēki noskatoties, piemēram, filmu „Gredzenu pavēlnieks” ar steigu dosies uz Jaunzēlandi, lai aplūkotu filmas norises vietu klātienē. Autorprāt, šī tēma ar katru gadu paliek arvien aktuālāka, jo cilvēki savi brīvo laiku un finansiālos ietaupījumus arvien biežāk izmanto, lai ceļotu un apskatītu, iespējams, viņu sapņu vietas, kas ir redzētas TV vai par kurām stāstīts citos plašu saziņu līdzekļos.
Sākot ar globāliem un vietējiem pasākumiem, terorisma draudiem līdz slimību uzliesmojumiem, no epidēmijām līdz politiskām nesaskaņām, tas ir viss, kas ietekmē dažādo kopienu apkārtni visā pasaulē tādos veidos kā tas iepriekš nemaz nebija paredzēts. Tūrisms, kurš visu šo notikumu laikā ir kļuvis par „upuri”, spēlē milzīgu lomu, lai atjaunotu, uzlabotu iepriekš minētās kopienas. Kā apskatīts šinī darbā, bieži vien ceļojumu galamērķiem veicas un viņu tūrisma joma tiek atbalstīta ar reklāmu, kura nāk pa brīvu, un cilvēki šādai „slēptajai” reklāmai, kā kino, notic, jo tā visbiežāk nav politisku apstākļu ietekmēta. Darbā apskatīju 3 populāras un tajā pašā laikā dažādas kino filmas, kas tika rādītas vai tieši otrādi – nerādītas plašākai publikai. To parādīšanās lielajos ekrānos ir atstājusi lielu iespaidu uz katru atsevišķo galamērķi – Kazahstānu, Latviju un Jaunzēlandi, bet, diemžēl, šis iespaids ir bijis arī negatīvs un valsts reputāciju šokējošs un pat graujošs.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register