Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:116012
 
Evaluation:
Published: 21.11.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Gan Pepsi, gan Dr Pepper, tāpat kā Coca-Cola ar savām kampaņām izteikti uzrunā Mileniālās paaudzes vēlmi pēc nostaļģijas un pašizpausmes. Uzskatu, ka visas trīs kampaņas ir ļoti līdzīgas mērķauditorijas ziņā, kā arī tās visas veicina cilvēkos pozitīvas emocijas un vēlmi dalīties ar produktu sociālajos tīklos. Katrs patērētājs var atrast produktu tieši savām vēlmēm.

Priekšlikumi kampaņas uzlabošanai
Ir ļoti grūti ieteikt kaut ko kampaņas uzlabošanu kampaņai, kas ir veiksmīga jau vairākus gadus, jo tas liecina, ka uzņēmums dara visu vairāk vai mazāk pareizi. Vienīgie priekšlikumi, kas man ienāca prātā bija sekojošie:
1. Ņemot vērā saasinājumus ar LGBT kustību, piedalīties ar "Share A Coke" tūri nākamajā LGBT parādē. Tas parādītu, ka Coca-Cola patiesi nav homofoba kompānija.
2. Ja pirmā sezona bija "Share A Coke", otrā "Share A Coke and A Song", tad trešo ieteiktu "Share A Coke and A Movie" - tas aicinātu cilvēkus uz jaukām pasēdēšanām mājās, draugu lokā, skatoties filmu un malkojot atspirdzinošo dzērienu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register