-
Gaisma, forma, apjoms
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 2 | |
1.1. | Mans mīļākāis lasītājs | 3 |
2.1. | Grāmata - „GAISMA FORMA, APJOMS” | 6 |
2.1.1. | Gaisma | 7 |
2.1.2. | Forma , Apjoms | 11 |
2.1.3. | Tērmiņu vārdnīca | 14 |
SECINĀJUMI | 15 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 16 | |
PIELIKUMI | 17 |
Kāpēc daudzu cilvēku dzīve aizrit vienmuļi, neinteresanti, nesaskaņā ar sevi un citiem?Šie cilvēki mokās, neapmeirināti, bet nekādi nespēj saprast, kāpēc. Tiešām, kāpēc nav izejas no šī apburtā loka – pelēkās ikdienišķības? Atbilde ir tikai viena – šie cilvēki nav radoši. Visražīgākajā laikā – bērnībā un jaunībā – viņiem nav maksimāli attīstītas tās smadzeņu daļas, kas ar iztēles un fantāzijas palīdzību rada idejas, viņiem nav izveidota radošās darbības izpratne un pirmpieredze. Šie cilvēki nav iemācijušies paplašināt visu iepriekšējo pieredzi, izmainīt to, iekļaut agrāk nebijušās attiecības un radīt „jaunu īstenību”,var ar dažiem trēniņiem un testiem, kuri varbūt palidzēs. Ja radoša darbība būtu vajadzīga tikai māksliniekiem tad radošo spēju trūkums īpaši lielu ļaunumu nenodarītu. Nav jau pārāk daudz tādu bērnu, kuri noteikti grib kļut par māksliniekiem un ne par ko citu. Taču radošās spējas ir vajadzīgi ari inženieriem, baņķieriem, skolotājiem, uzņēmējiem. Un mīlestība, ģimene, vaļasprieks? Vai tur kas labs iznāks bez iztēles, fantāzijas interesantām idejām? Varu pateikt pilnīgi noteikti – neiznāks!
Mans mērķis ir pieradīt tev, kā mūsu garastavoklis, domašana, jūtas, noskaņojums ir atkarīgi no gaismas, formas un apjoma.Gaismas , formas un apjoma psiholoģiska idarbība mainās, ja mainās formas, apjoma izmēri kompozicijā, gaismas spilgtums. Mana hipoteze ir šāda- gaisma, forma un apjoms norāda un noskaidra mūsu noskaņojumu un var to izmainīt gan uz pozitīvo pusi, gan uz negatīvo.Un gaisma, forma un apjoms palīdz mums jūst plašāk un konkrētāk. Gaismu, formu un apjomu ietekme uz mūs ir milzīga. Mainot gaišumu, tumšumu, formas ritmus un apjomus, mēs varam teikt, ka tās iedarbojas uz jūtām, un uz prātu, pastiprinot ispaidu .No tās ir atkarīga emocionālā noskaņa. Lai to tev paradīt, es savā darbā paskaidrošu tev, kas vispār ir gaisma, forma un apjoms, un es apstiprinu to ar krāsainam bilžu piemēriem.…
Šajā darbā tu iepazīsies ar gaismu,formu un apjomu.Vērojot, izjūtot, apmīļojot gaismu, formu un apjomu, iedziļinoties to veidotajās attiecības, tu sapratīsi, ka visa pasaule ir gaisma,forma un apjoms to daudzveidīgajās izpausmēs. Lai to piradītu, es testēju savus klasesbiedrus ,kuri ir no 16 līdz 18 gadu vecumām. Es domāju, ka tieši šajā vecumā mēs sakām aptvērt pasauli jau pilnīgi! Cilvēku gruppa sastadīja no 30 bērniem, kuriem es sadēvu anķetas[Pielikums 7.]. Šajā anķetā bija 5 jautājumi, bet šie jautājumi bija sastadīti tā, ka tiem bija tikai vienīga idēja, lai noskaidrotu ko viņi jūt! Var arī pateikt tā, ka tas bija viens jautājums, kurš bija formulēts dažādos variāntos! Un tas ir priekš tam , lai pilnīgi saprast ko jūt cilvēks un lai pieradīt umanu hipotēzi un trapīt mērķī! Protams ,ka arī atbilžu varianti bija piedavāti arī neparasta veida. Tās var sadalīt divas gruppas: Pozitīvi ietekmē, Negatīvi ietekmē,vai vispār kaut kas neitrāls. Tieši ši atbilžu variantu sistēma noskaidra, ko tiešām cilvēks jūt, kad redz gaismu, formu un apjomu, atkarīgi no tās krāsas, linijas, spilgtuma, tumšuma un lieluma.[Pielikums 6.] Bildes, kurus es piedavāju apskatīt skolēniem, bija pilnīgi atšķirīgi emocionālajā planā, lai pilnīgi parbaudīt manu hipotēzi.Un rezultāti ir ļoti interesanti, kuri ir noformēti grafiski[ „GRAFIKS 1;1.1;1.2;.1.3”].
- Gaisma un vide Karavadžo glezniecībā
- Gaisma, forma, apjoms
- Savstarpējās saziņas formas Senajā Romā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Gaisma un vide Karavadžo glezniecībā
Research Papers for secondary school5
-
Savstarpējās saziņas formas Senajā Romā
Research Papers for secondary school7
-
Jauniešu savstarpējās attiecības
Research Papers for secondary school25
-
Brīvība un atbildība
Research Papers for secondary school6
Evaluated! -
Psiholoģijas vēsture
Research Papers for secondary school6