Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Galvenās prasības anketu izstrādē, iegūto rezultātu izvērtēšanā un apstrādē

     Evaluated!

    Research Papers24 Sociology

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:472735
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Priekšdarbi pirms anketas sastādīšanas    4
1.1.  Informācijas vvākšana    4
1.2.  Mērķu formulēšana    5
1.3.1.  Anketēšanas metodes izvēle    5
1.3.1.1.  Aptauja pa elektronisko pastu    6
1.3.1.2.  Aptauja pa telefonu    7
1.3.1.3.  Intervēšana    9
2.  Anketas sastādīšana    12
2.1.  Jautājumu formulēšana    13
2.2.  Anketas izkārtojums    17
2.3.  Anketas testēšana    18
3.  Anketas rezultātu apstrāde    20
3.1.  Informācijas izvērtēšana    20
3.2.  Pārskata sagatavošana    21
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Extract

Anketa ir speciāli izstrādāts jautājumu saraksts. Kompozicionāli anketu veido trīs daļas: ievaddaļa, pamata daļa un demogrāfisko datu daļa. Anketas var aizpildīt gan respondents, gan intervētājs. Jautājumi var būt slēgti – ar dotiem atbilžu variantiem – un atklāti, uz kuriem respondents atbild tādā veidā, kā viņš pats vēlas. Atbildes uz jautājumiem var iegūt, respondentu intervējot tiešā veidā vai pa telefonu vai arī izmantojot pastu vai kādu preses izdevumu.1
Aptauja ir viena no vispopulārākajām un visbiežāk lietotajām empīrisko socioloģisko pētījumu metodēm. Ar aptaujas palīdzību iespējams iegūt informāciju par cilvēku dabas motīviem, viņu vajadzībām, interesēm un uzskatiem, kā arī sociāli demogrāfiskiem datiem. Lai spētu pareizi veidot aptaujas ir jābūt spējai izcili operacionalizēt ar mainīgajiem. Tomēr jebkurā gadījumā ir iespējamas kļūdas, gan respondentu, gan aptaujas sagatavotāju, pie kam pirmās nereti veidojas no anketas vai intervētāja neprecizitātes.Anketas rezultāts ir tieši atkarīgs no iegūto datu kvalitātes, kas, savukārt ir cieši saistīts ar sastādītās anketas dizainu un jautājumu formulējumu.
Darba pirmajā daļā tiek aplūkotas veicamās darbības, gatavojoties anketas sastādīšanai – pētījumu mērķu formulēšana, anketas mērķu noteikšana, kam seko atbilstošas mērķa auditorijas atlase, anketas tipa, jautājumu utml. izvēle.
Otrajā daļā galvenā uzmanība ir pievērsta anketas sastādīšanai – jautājumu izvēlei un veidošanai, anketas dizainam, kā arī anketas iepriekšējai testēšanai.
Trešā darba daļa aplūko jautājumus par anketu apstrādi, iegūto datu analīzi, izmantojot statistikas tehnikas, rezultātu interpretāciju pētījuma noslēgumu pārskatos un to tālāku izmantošanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1222084
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register