Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:388026
 
Evaluation:
Published: 09.03.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Lasītprasme un tās nozīme valodas attīstībā    6
1.1.  Lasītprasme    6
1.1.1.  Lasīšanas tehnikas attīstīšana    8
1.1.2.  Skolēnu kļūdas lasīšanā    9
1.2.  Ģimene kā lasītprasmes veicinātāja    11
1.2.1.  Ģimenes pedagoģiskais raksturojums    11
1.2.2.  Ģimene kā lasītprasmi ietekmējošs faktors    13
2.  Pētnieciskās metodes un to paņēmieni    14
3.  Lasītprasmes pētījums un anketu analīze    15
3.1.  Aptauja Talsu pilsētas 1.klašu skolotājiem    15
3.2.  Lasītprasmes novērojumu analīze un rezultāti    16
3.3.  1. klases skolēnu vecāku anketu/aptauju rezultāti    18
3.4.  Lasītprasmes pārbaudes un vecāku anketu kopsavilkums    21
3.5.  Intervija ar direktores vietnieci izglītības jomā Vēsmu Liņģi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
  Pielikums    28
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Darba autore secina, ka vairums vecāku lasa kopā ar bērniem, bet nepievērš pietiekami daudz uzmanības bērnu kļūdu labošanai, kas pieļautas lasot, sarunām par tekstu pēc izlasīšanas, jautājumiem un atbildēm par izlasīto.
2. Izpētot iegūto informāciju teorētiskajā daļā, autore uzzināja, ka bērns mācās vairāk no redzētā nekā dzirdētā. Bērnam ir svarīgi redzēt lasām kādu, kas viņam ir vistuvākais, piemēram, ģimenes locekļus. 1/10 daļa no vecākiem paši lasa grāmatas un dara to ar prieku, un tieši šo vecāku bērniem bija novērota lasītprasme augstā vai ļoti augstā līmenī.
3. Autore, pētot lasītprasmi, secina, ka lasīšanas procesā ir svarīgas tādas maņas kā, piemēram, uztvere, redze, dzirde, atmiņa un citas, kas šajā vecumā sāk nostabilizēties. Anketējot darba autore noskaidroja, ka veiksmīga lasītprasmes attīstīšana sākas tad, kad tiek izmantotas radošas pieejas, kā bērnu ieinteresēt lasīt, iemācīt lasīt ar prieku. Dažādi spēļu elementi, atraktīvas nodarbības, metodes, kas sevī ietver šīs maņas var visefektīvāk veicināt lasītprasmi, kā arī citas prasmes.
4. Svarīgi ir izvēlēties bērnam interesējošu literatūru, grāmatas, kas raisīs bērnā vēlmi lasīt vairāk. Svarīgi ir rosināt interesi lasīt, skatīties, klausīties dažādas grāmatas, lai jau agrīni bagātinātu vārdu krājumu, kas uzlabos teksta izpratni, attīstot un pilnveidojot lasītprasmi.
5. Vairums vecāku lasa kopā ar bērnu tikai tad, kad bērns to lūdz palīdzību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1359726
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register