-
Ģimenes krīzes
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Teorijas apskats | 7 |
1.1. | Šķiršanās | 7 |
1.1.1. | Situācijas izpratne | 7 |
1.1.2. | Attieksme pret šķiršanos | 8 |
1.1.3. | Lēmums, pie kā dzīvot | 9 |
1.1.4. | Pārmaiņu priekšā | 10 |
1.1.5. | Pašapziņas atgūšana | 10 |
1.1.6. | Tavas izjūtas | 11 |
1.1.7. | Parastās reakcijas | 11 |
1.1.8. | Kā taviem vecākiem būtu jārīkojas | 11 |
1.1.9. | Nevaino sevi | 12 |
1.1.10. | Atšķirtība no brāļiem un māsām | 12 |
1.2. | Mātes vai tēva nāve | 13 |
1.2.1. | Pirmās dienas | 13 |
1.2.2. | Piedalīšanās bērēs | 13 |
1.2.3. | Notikušā izzināšana | 13 |
1.2.5. | Kāda var būt draugu reakcija | 14 |
1.2.6. | Ko var darīt | 15 |
1.2.7. | Kā pārvarēt bažas | 15 |
1.2.8. | Palīdz darbošanās | 15 |
1.2.9. | Dzīve pēc vecāku šķiršanās vai nāves | 16 |
1.2.10. | Dzīve ar vientuļu māti vai tēvu | 16 |
1.2.11. | Vecāku rūpes | 16 |
1.2.12. | Būt patstāvīgam | 17 |
1.3. | Patēvs vai pamāte | 17 |
1.3.1. | Pusbrāļi un pusmāsas | 18 |
1.3.2. | Kā to atvieglot | 18 |
1.4. | Seksuālā izmantošana un incests | 18 |
1.4.1. | Kam to var stāstīt | 19 |
1.5. | Nabadzība | 19 |
1.5.1. | Par cīņu pret ģimeņu nabadzību | 20 |
1.5.2. | Pietiek tikai pašam nepieciešamākajam | 21 |
1.5.3. | Visvairāk pakļautās iedzīvotāju grupas nabadzībai | 21 |
1.5.4. | Galvenās nabadzību veicinošās problēmas | 21 |
1.5.5. | Nabadzības riska indekss | 22 |
1.6. | Ielu bērni | 22 |
2. | Praktiskā daļa | 23 |
Uzskatu, ka tā mūsdienās ir ļoti aktuāla problēma, jo kurā ģimenē viss ir ideāli? Varu atbildēt- nevienā! Vienmēr atgadās kaut kas vai notiek ne tā kā gribētos. Bet dzīvē jau nevar vēlēties visu. Bez kļūdām, nesaprašanām un strīdiem mēs nebūtu nekas. Šīs visas problēmas māca mums dzīvot. Dzīvot tā, lai mēs atbildētu par savu rīcību, izprastu notiekošo un daudzos dzīves sarežģītos brīžos palīdzētu viens otram.
Mēs pieļaujam kļūdas, bet tas ir cilvēcīgi, jo kuram gan negadās?
Dzīvē mēs mācāmies piedot, saskatīt vietas, kur esam kļūdījušies un cenšamies mācīties no savām kļūdām, uzklausīt otru, nedarīt pāri citiem un mīlēt līdzcilvēku- cilvēku, kurš tev ir blakus, konkrētāk attiecībā uz šo tēmu, tas ir- vecāki, vīrs, sieva, bērni- ģimene.
Ja nebūtu tik daudz un dažādu ģimeņu problēmu, pasaulē būtu tik daudz laimīgu cilvēku. Bet nevar neko darīt, dabā viss ir līdzsvarā.
Domāju, ja vairāk pievērstu uzmanību šīm ģimeņu problēmām, piemēram, kā strīdi, nabadzība, nepilnās ģimenes, un vairāk runātu sabiedrībā par tām, tad iespējams, ka situācija uzlabotos. Ja varētu palīdzēt kaut vienai ģimenei, kuru skar kāda problēma, zinu, ka viņi pateiktu paldies un pasaulē būtu par dažiem laimīgiem cilvēkiem vairāk.
Tas ir daudz!
Runāsim, neslēpsim savas problēmas, jo vienmēr, kāds var palīdzēt!
Darba mērķis:
Censties noskaidrot, kādas ir lielākās ģimeņu problēmas. Izprast to cēloņus un sekas.
Mērķim pakārtotie uzdevumi:
Analizēt literatūras avotus, kas saistīti ar šīm problēmām
Sastādīt anketu
Aptaujāt 50-100 cilvēkus
Apkopot rezultātus
Pamatojoties uz rezultātiem izdarīt secinājumus
Darba metodes:
Literatūras analīze
Anketēšana
Iegūto rezultātu apkopošana
Zinātniski pētnieciskā darba struktūra:
Zinātniski pētnieciskais darbs sastāv no ievada, anotācijas latviešu valodā un krievu valodā, teorētiskās daļas, pētnieciskās daļas, secinājumiem un pielikuma.…
Zinātniski pētnieciskais darbs
- Ģimenes Krievijā
- Ģimenes krīzes
- Ģimenes plānošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Ģimenes Krievijā
Research Papers for secondary school5
-
Ģimenes plānošana
Research Papers for secondary school3
-
Jaunās ģimenes kopdzīve
Research Papers for secondary school9
Evaluated! -
Vīrieša un sievietes loma ģimenes veidošanā
Research Papers for secondary school5
-
Laimīgas ģimenes modelis
Research Papers for secondary school22