Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:604084
 
Evaluation:
Published: 21.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Iepriekšējo periodu audzināšanas kļūdu ietekme uz pusaudžu gadiem    2
2.  Ar identitātes veidošanos saistītās uzvedības problēmas    4
3.  Ar fizioloģiskajām izmaiņām saistītās uzvedības problēmas    5
4.  Ar neapmierinātām vajadzībām saistītās uzvedības problēmas    4
5.  Sliktas uzvedības cēloņi    6
5.1.  Emocionālais vēsums ģimenē    6
5.2.  Paaugstināta morālā atbildība vai despotiska audzināšana    6
6.  Vecāku kļūdas    7
7.  Slimīgi uzvedības traucējumi    8
  Nobeigums    9
  Secinājumi    10
Extract

Strādājot Sociālās palīdzības centrā ikdienā nākas saskarties ar ģimenēm, kuras nonākušas sociālās, ekonomiskās un psiholoģiskās grūtībās. Nabadzība, bads, nepietiekams uzturs, ilgstošs bezdarbs, slimības, pajumtes trūkums un sociālās labklājības līmeņa krišanās rada lielu spriedzi ģimenēs. Iedzīvotāju vispārējā dzīves līmeņa pazemināšanās rezultātā pieaug maznodrošināto ģimeņu skaits. Šādās ģimenēs ir traucēta bērnu sociālo vajadzību apmierināšana. Lielākoties tās ir sociālā riska ģimenes. Risinot klienta problēmas, uzklausot viņus un izprotot klienta vēlmi, esmu vairāk pievērsusi uzmanības ģimenēm, kurās aug bērni un tā kā pati audzinu divus dēlus – pusaudžus ar savām attīstības īpatnībām, untumiem, krīzēm savā dzīvē, tad man šis vecums likās vistuvākais.
Pusaudžu periods veido pāreju no bērnības uz jauniešu periodu Šī perioda īpašā nozīme saistāma ar bērna pubertāti un sociālo attīstību, kā arī ar identitātes vai pašvērtējuma nostiprināšanos (meklēšanu). Šajā periodā izveidojas bērna personības pamatiezīmes un kvalitātes, kā arī atklājas iepriekšējos periodos izveidojušās ietekmes emocionālajā, kognitīvajā, sociālajā sfērā. Jo lielākas kļūdas ir pieļautas iepriekšējos attīstības periodos, jo tās stiprāk izpaužas pusaudža periodā, jo “grūtāks” pusaudzis ir šajā periodā. Lielākā vai mazākā mērā pusaudzi raksturo negatīvisms, opozīcija, nepakļaušanās u.tml. (5,120)
Ģimene, audzinot bērnu, gatavo viņu dzīvei konkrētā sabiedrībā un audzināšanas tradīcijām nekad nav nejaušs raksturs. Gatavošana dzīvei konkrētā sabiedrībā var būt gan apzināta, gan – biežāk neapzināta. Tātad vecāki mēģina bērnos ieaudzināt tās īpašības, veicināt tās spējas, kas pēc viņu ieskata, būs bērnam svarīgas un noderīgas dzīvei.( 4,113.)
1.Iepriekšējo periodu audzināšanas kļūdu ietekme uz pusaudžu gadiem.
Pirmā dzīves ciklā jeb attīstības stadijā – zīdaiņa vecums ir iekļaušanās stadijā. Mazais bērns – zīdainis sāk aptvert, ka pasaule ir droša vieta, ka tā ir “laba vieta dzīvošanai”.
Pirmajā dzīvības gadā viņa izturēšanos nosaka galvenokārt bioloģiskas vajadzības – bērns stihiski tiecas pēc barības, miega, siltuma un citiem labsajūtas faktoriem(6,36)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register