Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:616160
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Ģimene    6
  Ģimenes savstarpējo attiecību veidi    7
  Ģimenes funkcija    9
  Ģimenes disfunkcija    12
  Piesaistes teorija    14
  Pusaudzis un uzvedība    16
  Iespējas, kā strādāt ar pusaudžiem    20
  Nobeigums    22
  Izmatotās literatūras saraksts    24
  Bibliogrāfija    25
Extract

Ievads

Mūsdienu bērni un pusaudži nav ne sliktāki, ne labāki – viņi vienkārši ir citādāki. Viņu uzvedībā kā spogulī redzam šodienas strauji mainīgā laikmeta pretrunas: sociālo netaisnību, pieaugušo noslāņošanos bagātajos un trūcīgajos. Bet no kurienes tad mūsu jaunatnē radies tāds negatīvisms savstarpējās attiecībās? Tā ir katras ģimenes un arī visas pasaules nelaime. Pusaudži kļūs par pieaugušiem cilvēkiem, vēlāk kļūs par vecākiem, no kuriem savstarpējo attiecību modeli savukārt pārņems viņu bērni.
Problēmas aktualitāte saistās ar to, ka vecāki ne vienmēr saskata saistību starp bērnu uzvedību un ģimenē dominējošām attiecībām. „Vai es viņu mācīju tā darīt?”,- jautā daudzi vecāki. Taču ģimenē raksturīga pastiprināta alkohola lietošana, konflikti, nesaskaņas un vienpusēja rūpēšanās par bērnu. Vai šie faktori nav veicinājuši neadekvātas uzvedības veidošanos bērnā? Ir pienācis laiks pievērst paspirinātu uzmanību šīs problēmas cēloņiem.
Tieši ģimenes savstarpējas attiecības, vecāku personība, attieksmes veido bērna uzvedības paradumus un ietekmē attieksmju veidošanos.
Mērķis – noskaidrot saistību starp ģimenes savstarpējām attiecībām un pusaudža uzvedību.
Pētījuma priekšmets: uzvedība un ģimenes savstarpējās attiecības.
Pētījuma metodes: literatūras par pētāmo problēmu izpēte, atlase, apkopošana.
Galvenie jēdzieni: ģimene, savstarpējās attiecības, saistība, pusaudzis, uzvedība, ģimenes disfunkcija, ģimenes funkcija, piesaiste.
Kursa darbs I struktūra: Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas ar 2 nodaļām, 5 apakšnodaļām un nobeiguma.
Darba apjoms ir 28 lappuses.
Darba veikšanai izmantoti 15 literatūras avoti un 45 bibliogrāfijas.
Darbā ietverts tēmas nozīmīguma- problēmas aktualitātes pamatojums, teorētiskās problēmas apskats.
Darba teorētiskā daļa balstīta uz V. Satiras, A. Šlipes ģimenes psihoterapijas atziņām, Dž. Boulbija piesaistes teorijas, D. Baumrindes audzināšanas stilu teorijas, A. Banduras sociālās iemācīšanās, sociālās uzvedības un agresijas teorijas u.c. autoru koncepcijām un atziņām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register