Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:272099
 
Evaluation:
Published: 18.09.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Globālā mārketinga koncepcija    6
1.1.  Globalizācija un tās ietekme uz mārketinga darbību    6
1.2.  Globālais mārketings – viena no starptautiskā mārketinga stratēģijām    9
1.3.  Globālās patērētāju grupas    11
1.4.  Glokalizācija, kā ekonomikas internacionalizācijas posms    13
1.5.  Šķēršļi, kas traucē uzņēmuma darbību ekonomikas globalizācijas apstākļos    15
2.  Globālais brends, kā globālā mārketinga sastāvdaļa    17
2.1.  Globāla brenda izcelsme    17
2.2.  Globāla brenda veidošana un globāla brenda iespējas Latvijā    18
2.3.  Globāla brenda priekšrocības    22
2.4.  Globālo brendu ietekme uz patērētājiem    22
3.  Rīgas iedzīvotāju pētījuma rezultātu analīze un rekomendāciju izstrādāšana    25
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Darba kopsavilkums    31
  Izmantotās literatūras un avotu skaits    32
Extract

Globalizācija un tās ietekme uz mārketinga darbību.

Pašu terminu globalizācija var definēt kā internacionalizācijas augstāko stadiju. Iedziļinātā sajēgā globalizācijā iekļūst transrobežu preču plūsmas, pakalpojumu, kapitāla, informācijas kopskaits un cilvēku starpvalstu pārvietošana, pārsvars orientācijas uz pasaules tirgu tirdzniecībā, investēšanā, tirgus integrācijā [13].
Pēc Robertsona globalizācija – process, raksturots ar augošo iedarbību uz dažu valstu sociālo realitāti, ekonomisku un politisku sakaru, kultūras un informācijas daļu [10].
Ekonomikas globalizācijas process paātrinājās pēdējos desmit gados, kad dažādi tirgi kļuva arvien integrētāki. Šie ļoti ietekmīgi un labi organizēti veidojumi tiekas pie jauniem sakariem ražošanā, produktu izstrādāšanā, dizainā, preces universalizācijā un marketingā.[13]
“Šodien biznesa galvenā īpašība – globālo mērogu apgūšana. Finanses, tehnoloģijas, pētījumi, kapitāls un investīciju plūsma, mārketinga tīkli – tam visam piemīt globālie mērogi. Biznesā kļūst arvien grūtāk izvairīties no nacionālas ekonomikas internacionalizācijas ietekmes, pasaules tirgu globalizācijas un jaunu tirgu tapšanas” [13].
Globālo kompāniju galvenās priekšrocības – ekonomija uz mēroga rēķina. Tas nozīmē, ka preču ražošanas apjomu palielināšana un tās realizācijas tirgu paplašinājums ļauj kompānijām producēt un pārdot produktu, kura pašvērtība ir mazāka salīdzinot ar mazmēroga konkurenta analoģisko produkciju. Līdzīga ekonomija detaļās radās iznākumu samazināšanā ražošanā un iepakojuma radījumā, pētījumos, attīstībā un mārketingā[6].
Kompānijas, kuras līdz šim brīžam neuzdrošinājās iziet uz ārējiem tirgiem, tagad ir aizņemtas ar tādu tirgu meklēšanu. Veiksmes obligāts nosacījums ir ietverts priekšnosacījumā, ka kompānijām, kuras darbojas aizrobežu tirgos, jābūt konkurētspējīgām cīņā par realizēšanās tirgiem ar multinacionālām kompānijām. Tās konstatēja, ka ir nepieciešami ieguldīt vairāk naudas un laika mārketinga pozīciju uzlabošanai ārzemēs, jo konkurence šajos augošos tirgos kļūst arvien spēcīgākā [6].

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register