Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Globālās komunikācijas mūsdienu pasaulē. Informatīva līdzdalība un komunikatīva atstumtība

     

    Research Papers8 Sociology

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:598847
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Bet daudzi no medijiem paši atgādina: „atsūti savu video, atsūti savu foto”. Kas zūd ziņu medijos? Ātrums. Ieejot twitterī vai facebook’ā var daudz ātrāk iepazīties ar notikumu, apskatīties vizuālo vēstījumu, nokomentēt to un nodot tālāk. Un cik patīkami, kad „lielie žurnālisti” vai kāds medijs, kura infromācijas kanālā tas tiek ievietots (bieži vien tiek sūtīts kādam konkrētam), nodod ziņojumu, apstāstot un pastāstot par to, izanalizējot. Šī ir būtiska izmaiņa starp piedāvāto teoriju, kura tikai balstās uz ātrumu un iespējamiem komentāriem. Tomēr mūsdienu līdzdalība sevī ietver arī „lielo ziņu” atspoguļošanu „lielajos medijos”. Protams, tas ir nosacīti. Katrs var kļūt par blogotāju „diena.lv” vai „ir.lv”, aizsūtīt video uz „Degpunkts” vai arī kādiem portāliem, tajā pašā skaitā „radio101”. Tas noteikti neietekmēs „Panorāmas” dienas kārtību. Un tajā arī nav mērķis. Jaunāki cilvēki izvēlās sadrumstalotos notikumus no „ieteikt draugiem”, nekā tv analīzes.
Vai šādai cilvēku tieksmei ir mīnusi? Tikai savstarpējās komunikācijas trūkumu. Savā ziņā atstumtība izpaužas ar to, ka interneta vidē, izņemot konkrētos, jau pirmīt, atpazīstamos vārdus, pārējie ir vienlīdzīgi. Internetā katrs no mums ir viens no.. Vai aiz tā stāv prezidents, mūziķis vai arī parasts strādnieks. Teksts pret tekstu, bilde pret bildi, ziņa pret ziņu. Nav identitātes. Tikai burti ekrānā. Šī iemesla dēļ tik strauji „pazūd” tā saucāmie „nickname”. Arī interneta vietnēs vairākums sāk reģistrēties ar savu īsto vārdu, piedodot savam teiktajam lielāku nozīmi, sevišķi, ja vārds ir pietiekami atpazīstams. Informatīvo telpu sāk veidot tās lietotāji paši. Apmainoties un papildinot. Tomēr kā tas ietekmēs profesionālo žurnālistiku – pagaidām atbildes nav.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1335881
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register