Golfs daudzu gadsimtu garumā no rupjas akmeņu dauzīšanas izveidojies par smalku un pasaulē ļoti populāru sporta veidu. Kaut arī liela sabiedrības daļa golfu uztver par elitāru izklaidi, tā popularitāte aizvien palielinās, neievērojot dzimumu, rasu, sabiedriskā un ekonomiskā stāvokļa robežas. 21. gadsimta sākumā golfu pasaulē spēlēja vairāk nekā 50 miljoni cilvēku, jo gandrīz jebkurš, kas golfu kaut reizi pamēģinājis, grib spēlēt vēl un vēl, un iesaista golfa spēlē vēl daudzus cilvēkus.
Latvijas masu mediju interese par golfu allaž bijusi orientēta pozitīvi. Iespējams, tāpēc, ka daudzi žurnālisti paši bija starp tiem, kas ar mazās bumbiņas sišanu sāka nodarboties vēl pirms pirmā nopietnā laukuma atvēršanas. Ar sabiedrisko attiecību aģentūras ”RKT Publicitāte” un tās prezidenta kaislīgā golfera Kristiana Rozenvalda pūlēm kopš 2000. gada Latvijā tiek izspēlēts Mediju kauss golfā. 2002. gadā darbu sāka arī Mediju golfa klubs, kurā aktīvi darbojas apmēram divdesmit žurnālistu. Rezultāts ir redzams – golfs arvien biežāk parādās ne tikai smalko aprindu hronikās vai laikrakstu izklaides lappusēs, bet arī sporta ziņās, turklāt ir sasniegts galvenais mērķis – žurnālisti par šo spēli spēj rakstīt aizvien profesionālāk.…