Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:452644
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Piemērotu preses izdevumu izraudzīšana   
a.  Mērķauditorijas noteikšana   
b.  Preses izdevumu izpēte   
  Izdevuma redakcionālais saturs un nozīmīgums   
  Metiens   
  Lasītāji   
  Izmaksu vispārpieņemtā salīdzināšanas metode   
  Preses izdevuma periodiskums   
  Krāsa   
2.  Reklāmas vietas pirkšana   
a.  Izmantojot reklāmai atvēlēto vietu visracionālākajā veidā   
  Reklāmas vieta   
  Rubriku reklāma   
  Krāsa   
  Provizoriskā grafika izstrādāšana publikācijām presē   
  Vietas pirkšana   
3.  Oriģinālu ideju meklējumi   
4.  Reklāmas noteikumi   
a.  Stils   
b.  Motivācija un pievilcība   
c.  Devīzes   
5.  Acīs krītošu sludinājumu izveide   
Extract

Dažkārt dzirdam, ka labai precei nav vajadzīga reklāma. Nieki, jebkura prece ir jāatklāj – par to jāinformē arī citi. Turklāt tas jādara tā, lai rastos patīkamas emocijas, salīdzinājums un pievilcīgs piedāvājums.
Reklāmai jābūt konkrētai un īsai, lai klientam tā paliktu atmiņa. To var panākt ar kādu „spīdošu” domu, paradoksu, humoru vai šokējošu situāciju. Iespēju ir daudz, taču tikai mākslinieciski izteiksmīga, precīza un interesanta reklāma būs tā, par kuru sacīsim: „Kā naglai uz galvas!”
Reklāmas vēsture ir interesanta. Viens no senākajiem reklāmas tekstiem atrodas Ēģiptē – Kairas Arheoloģijas muzejā. Tur uz kāda 2500 gadu sena akmens var izlasīt sludinājumu: „Es, Rinoss no Krētas salas, skaidroju sapņus.” Toreiz rakstīja arī uz papirusa. Senajā Grieķijā un Ēģiptē lietoja arī izkārtnes, parasti tās piestiprināja pie māju durvīm.
Tikai pēc iespiedmašīnas izgudrošanas radās iespiesti sludinājumi. Tādu pirmo esot izdevis angļu tipogrāfs V. Kokstons 1473.g., pavēstīdams par Bībeles izdoānu.
Vēlāk tipogrāfijās tapa afišas, pēc tam plakāti – reklāmas veidi uzskatāmai informācijai, jau mākslinieciski noformēti.
Plakātu māksla izveidojās 19.gs. vidū, pateicoties lielražošanai un kultūras dzīves intensifikācijai. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1156573
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register