Mūsdienu banku sektora augstās konkurences apstākļos konkurētspējīga komercbanka ir tā, kas veido vienotu, nepārprotamu un pozitīvu tēlu, veicina individuālu attieksmi pret katru klientu, kā arī mudina savus darbiniekus pret klienta naudas līdzekļiem izturēties, kā pret savējiem, un vienmēr būt lietas kursā par bankā un nozarē notiekošo. Lai to nodrošinātu, komercbankas iekšienē jānodrošina efektīva informācijas apmaiņa, kā arī jāveicina efektīvas iekšējās komunikācijas veidošana.
Tāpat iekšējā komunikācija atstāj iespaidu uz organizācijas ārējo tēlu. Zinoši, apmierināti un informēti darbinieki saskarsmē ar klientiem veido pozitīvu organizācijas ārējo tēlu. Veiksmīga iekšējā komunikācija veicina biznesa mērķu sasniegšanu, jo atbalsta savstarpēju izpratni starp dažādām struktūrvienībām
Studiju darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt iekšējo komunikāciju Aizkraukles bankas kredītu centrā „Elizabete”.…