Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:779717
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
3.  Iekšējā audita vadītāja amata apraksts    5
4.  Iekšējā audita struktūrvienības nolikums    8
5.  „Vadības bažas”    10
6.  Resursu aprēķins    12
7.  Risku novērtējums    14
8.  Stratēģiskā plāna izstrāde    19
9.  2007. gada plāns    23
10.  Audita lieta    25
10.1.  Plānošanas dokumenti    25
10.1.1.  Dokumentu uzskaites reģistrs    25
10.1.2.  Informatīvā vēstule uzņēmuma vadītājam par audita uzsākšanu    26
10.1.3.  Audita posmu sagatavošanas un izpildes pārskats    27
10.1.4.  Audita uzdevuma darba plāns    28
10.1.5.  Personāla vadīšanai saistošie normatīvie dokumenti    29
10.1.6.  Bloka shēma    30
10.2.  Pārbaudes un novērtēšana    31
10.2.1.  Dokumentu uzskaites reģistrs    31
10.2.2.  Audita darba programma    32
10.2.3.  Iekšējās kontroles novērtējums    33
10.3.1.  Dokumentu uzskaites reģistrs    34
10.3.2.  Noslēguma ziņojuma projekts    35
10.3.3.  Ieteikumu ieviešanas grafiks    36
  Pielikums    37
Extract

SIA „LUMENE LATVIA” ir uzņēmums, kurš nodarbojas ar kosmētikas „Lumene”, „Herbina” un profesionālo matu kopšanas līdzekļu „Cutrin” vairumtirdzniecību (NACE kods 51.45).
Galvenie klienti ir Drogas A/S, Rimi Baltic SIA, Kolonna SIA, Stockmann SIA, Margaret N SIA, Prizma Latvija SIA, kā arī ap 200 frizieru veikalu un frizētavu.
Uzņēmums „LUMENE LATVIA” 2005. gadā strādāja ar 85 000 LVL lieliem zaudējumiem, kas izskaidrojams ar to, ka lieli līdzekļi bija nepieciešami pamatlīdzekļu iegādei un reklāmai. 2006. gadu uzņēmums pabeidz ar 35 000 LVL lieliem zaudējumiem, toties apgrozījums uz 2006. gada 24. decembri ir 638 017.85 LVL.
Uzņēmums darbojas tirdzniecības sfērā un pēc ACNielsen statistikas rezultātiem, pēc pārdošanas apjomiem 2006. gada pirmajā pusgadā SIA „LUMEME LATVIA” tirgus daļa sastādīja 2% (janvāris-jūlijs), taču otrajā pusgadā tā samazinājās līdz 1%, ko var paskaidrot ar faktu, ka grūtu biznesa attiecību un pārrunu dēļ starp uzņēmuma lielāko klientu Drogas A/S un Lumene Latvia SIA, kuru rezultātā uzņēmumam tika atgriezti 21 (no 48 esošiem) dekoratīvās kosmētikas stendi ar kopēju plauktu vērtību 31500 LVL, kas samazināja uzņēmuma pārdošanas tempu pa 33%, jo Drogas A/S pieder 78% no LUMENE LATVIA SIA apgrozījuma.
Uzņēmuma konkurenti ir vadošās pasaules kompānijas: L’Oreal, Max Factor, Revlon, Skincare, Nivea, Garnier, Maybelline, Ados, Bourgeois, Dzintars, GOLDWELL, WELLA, Schwarzkopf, Londa, bet neskatoties uz esošām grūtībām, LUMENE LATVIA SIA attīstās un klientu loks paliek arvien plašāks.
Viens no uzņēmuma mērķiem ir palīdzēt sievietēm un vīriešiem neatkarīgi no viņu vecuma izskatīties tā, kā viņi grib: skaisti un pārliecināti par sevi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1175240
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register