Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:606594
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Situācijas apraksts    4
1.2.  Pakalpojuma sniegšanas pamatojums    5
1.3.  Konkurence    5
1.4.  SVID analīze    6
2.  APRĒĶINU DAĻA    8
2.1.  Uzņēmuma darbības apraksts    8
2.2.  Nepieciešamie resursi    9
2.3.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    9
2.4.  Peļņas vai zaudējumu plāns    12
2.5.  Rentabilitātes rādītāji    14
  SECINĀJUMI    15
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    16
Extract

Individuālais tirdzniecības uzņēmums „Biok” nodarbojas ar ekokosmētikas tirdzniecību. Uzņēmums sāk darbību 2009. gada februārī. Pirms tam tiek ieguldīts statūtu kapitāls 23300Ls apjomā. Netiek ņemts kredīts, jo tas nav nepieciešams.
Tiek iegādāti pamatlīdzekļi – dators un veikala iekārta. Uzņēmums nomā veikala telpu. Katru mēnesi tiek maksāta nomas maksa, maksa par komunālajiem pakalpojumiem, darba alga pārdevējam.
Uzņēmuma īpašnieks pats nodarbojas ar administrācijas lietām. Īpašnieks saņem līdzekļus personīgajam patēriņam katru mēnesi.
Katru mēnesi tiek iepirkti materiāli pārdošanai. Visi izdevumi un ieņēmumi tiek atspoguļoti naudas plūsmā. Peļņas vai zaudējumu aprēķins tiek aprēķināts pēc periodizmaksu metodes.
Uzņēmuma vīzija paredz, ka produkti ar Biotek preču zīmi ir pirmā izvēle Baltijas biokosmētikas tirgū, ko sasniedz, vadot plašu produktu sortimentu ar spēcīgu zīmolu. Tas ir mērķis, ko uzņēmums nākotnē vēlas sasniegt.
IU uzņēmuma „Biok” misija ir sniegt patērētājiem kvalitatīvu produktu par konkurētspējīgam cenām. Tas precīzi izsaka uzņēmuma pastāvēšanas pamatojumu.
IU „Biok” izvirzītie mērķi ir:
nostiprināt tirgus līdera pozīciju Baltijā;
attīstīt eksportu ārpus Baltijas;
nostiprināt zīmolu;
attīstīt spēcīgu un dažādotu produktu portfeli, vienlaicīgi fokusējoties uz prioritāriem zīmoliem un peļņu visvairāk ienesošām produktu grupām Baltijā;
būt konkurētspējīgam;
nepārtraukti attīstīties.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1142136
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register