Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466215
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Indigo bērnu raksturojums    4
1.1.1.  Indigo bērnu fenomens    4
1.1.2.  Jaunā laikmeta bērni    7
1.2.  Jaunā laikmeta bērni, UDS/ UDHS    9
1.2.1.  UDS/ UDHS (uzmanības deficīta sindroms un hiperaktivitātes sindroms)    9
1.2.2.  UDS/ UDHS simptomiem saknes var būt visdažādākās    11
1.2.3.  Kā atšķirt indigo bērnu no ‘’parasta’’    12
1.3.  Indigo bērnu personiskās iezīmes    13
1.4.  Indigo bērnu tipi    15
1.5.  Ķermeņa apskats    16
1.5.1.  Ķermeniskās sāpes    16
1.5.2.  Alerģija    16
1.5.3.  Pārtika    16
1.5.4.  Zilzaļās aļģes jeb Aphanizomenon flos- aquae    16
1.6.  Indigo bērni domā citādi    18
1.7.  Izturēšanās (uzvedība)    19
1.7.1.  Kontakts ar citiem bērniem    19
1.7.2.  Depresija    20
1.7.3.  Pašiznīcināšanās    20
2.  Praktiskā daļa    22
  Secinājumi    28
  Anotācija    29
  Аннотация    30
  Izmantotā literatūra    31
Extract

Mūsu lielākā kļūda, mūsuprāt, ir tā, ka cilvēka saprāts šķiet izpētīts un nemainīgs. Ja vēsture mums kaut ko māca, tad galvenokārt to, ka cilvēces kultūra un zināšanas visu laiku attīstās. Vienīgi dažu indivīdu uzskati ir izveidojušies dogmatiski. Patiesība šķiet vēl dinamiskāka, un dzīves lielākais prieks ir ļauties esībai, atrodot sava paša patiesību, to izsakot un pēc tam vērojot, kā tā papildinās un top skaidrāka tieši tad, kad tai pienāk laiks ietekmēt cilvēku dzīvi.
Mēs visi kopā kaut kur dodamies, katra paaudze ceļ tālāk iepriekšējās uzcelto, virzoties uz kādu mērķi, ko mēs spējam iedomāties tikai aptuveni. Mēs visi mostamies un atveramies tam, kas īstenībā esam, ko esam nākuši paveikt. Bieži vien tas ir grūts uzdevums. Tomēr mēs ticam; ja vienmēr ieklausīsimies un spēsim saskatīt labāko informāciju, tad mēs atrisināsim šo jautājumu, proti, - ikviens bērns ir īpašs, tikai viņa vajadzības ir jāizprot.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1158152
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register