Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:157752
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu raksturojums    4
1.1.  Produktu klasifikācija    4
1.2.  Vajadzības un vēlmes, ko produkts apmierina    6
1.3.  Kādi faktori tiek izmantoti produkta izveidei un piedāvāšanai    6
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    9
2.1.  Industrijas robežas    9
2.2.  Iekļūšanas un iziešanas barjeras    9
2.3.  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    9
2.4.  Veiksmes faktori    10
2.5.  Tradīcijas valstī, reģionā    10
2.6.  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    10
2.7.  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    11
3.  Konkurentu analīze    12
3.1.  Tiešie konkurenti    12
3.2.  Netiešie konkurenti    13
3.3.  Potenciālie konkurenti    13
4.  Statistisko datu analīze    14
4.1.  Uzņēmējdarbības rādītāji tirdzniecībā (NACE 2. red.)    14
4.2.  Galvenie uzņēmējdarbības rādītāji tirdzniecībā statistiskajos reģionos (NACE 2.red.)    16
4.3.  Strādājošo mēneša vidējā darba samaksa Latvijas reģionos pa mēnešiem (latos)    16
5.  Iespēju un draudu analīze    17
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Secinājumi
1. Uzskatu, ka mana biznesa ideja un uzņēmums ir dzīvotspējīgs. Tas varbūt nebūs ar ļoti lielu peļņu, taču ir iespējama normāla peļņa un izaugsme.
2. Cēsu pilsētas iedzīvotājiem ir nepieciešams veikals, kurā iegādāties tieši tādas preces, kas klasificējamas pie dāvanām, kā arī Latvijā ražotus apģērbus un rotaslietas, jo pēc tādām līdz šim ir bijis jādodas uz citām pilsētām.
3. Tirdzniecības vieta šajā nozarē ir ļoti svarīga, lai klienti var ienākt veikalā arī tāpat vien, garām ejot, nevis kad vajadzīga dāvana. Tāpēc mana izraudzītā vieta (vecpilsētā uz gājēju ielas, gandrīz pilsētas centrā) ir ļoti piemērota šim veikalam.
4. Industriālās analīzes veikšana jauna biznesa uzsākšanai ir gandrīz tik pat būtiska kā kvalitatīva biznesa plāna izveide. Jo sagatavotāks jaunais uzņēmējs ir, jo vieglāk ir uzsākt savu darbību.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register