Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662981
 
Evaluation:
Published: 18.09.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kas ir žurnālistika    6
1.2.  Žurnālu vieta masu mediju sistēmā    6
1.3.  ŽurnālsIr    7
1.4.  Žurnāls The Economist    8
2.  Vizuālā kultūra    9
2.1.  Vizuālā uztvere    9
3.  Krāsu nozīme komunikācijā    11
4.  Infografiki drukātajos medijos    12
4. 1.  Grafiks – būtiska infografikas daļa    12
4.2.  Infografiku nozīmīgums laikrakstos    13
5.  Pētījuma daļa    15
5.1.  Pētījuma izlašu apraksts un pamatojums    15
5.2.  Salīdzinošā analīze    16
6.  Analīze    18
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Secinājumi
Pirms pētījuma teorētiskajā daļā tika noskaidrota vispārēja informācija par žurnāliem Ir un The Economist. Veicot pētniecisko daļu, iegūtie dati sakrita ar informāciju, kas tika iegūti, iepazīstoties ar žurnāliem. Teorētiskā pētījuma daļa palīdzēja izprast dažādu infografikas elementu lietojumu, kas atviegloja abu žurnālu salīdzināšanu.
Pētījuma sākumā tika izvirzīts pētāmais jautājums - vai un kādas atšķirības pastāv žurnālu Ir un The Economist infografiku lietojumā? Veicot pētniecisko daļu, tika novērotas vairākas būtiskas atšķirības infografiku lietojumā. Turpmāk tiks nosauktas galvenās atšķirības.
The Economist savās infografikās izmantoja mazāk krāsu. Infografikas bija vienveidīgākas, salīdzinot ar žurnālu Ir. Pārsvarā dominēja zila krāsa, kas tika izmantota dažādos toņos. Savukārt latviešu izdotajā žurnālā krāsu izmantojums bija bagātīgāks., vairākos infografikos parādoties vairāk nekā trim krāsām. Infografiku viens no galvenajiem mērķiem ir piesaistīt lasītāja uzmanību. Žurnālā Ir infografiki lielākajā daļā gadījumu novērsa uzmanību no raksta, jo, apskatot krāsainos grafikus, vairs nebija vēlmes atgriezties pie teksta lasīšanas. Savukārt žurnāla The Economist infografiki nepievērsa tik lielu uzmanību, liekot uzsvaru informācijai, kas ir teksta formātā, pildot teksta uzskates materiāla funkciju.
Veicot pētījumu, atšķirība parādījās infografiku izmēros. Žurnālā Ir infografiki vairakkārt pārsniedz vienas lapaspuses izmērus, kā arī to kopējais apjoms ir lielāks, nekā žurnāla The Economist. Latviešu izdevumā vairakkārt infografiki veidoja atsevišķus rakstus, kas bija atšķirīgi no britu žurnāla, kas tos izmantoja, kā papildinājumu rakstam, nevis kā pašu rakstu.
Žurnāls The Economistžurnālā nebaidās izmantot karikatūras, iesaistot tajās pasaulē atpazīstamas personas, raisot interesi to skaidrojumam. Žurnāls izmanto gan melnbaltas, gan krāsainas karikatūras, izceļot dažādību, kas pastiprināti lasītājam pievērš uzmanību. Turpretī latviešu izdotajā žurnālā karikatūras parādās reti, tā iemesls varētu būt neuzdrīkstēšanās atklāti paust politisko stāvokli ar ironiskiem zīmējumiem.
Novērotās atšķirības liek noprast, ka infografiki Latvijas žurnālistikai ir samērā jauns instruments, ko par katru cenu vēlas izmantot auditorijas piesaistīšanai.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1367357
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register