Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109256
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  VORD metodoloģija - teorētiski    4
  VORD procesu modelis    4
  Sistēmas analīze, izmantojot VORD metodi    6
  Sistēmas apraksts    6
  SP identificēšana    6
  Pakalpojumu identifikācija    6
  Paredzētie pakalpojumi    6
  SP pakalpojumu informācija    7
  Pakalpojumu piesaiste objektiem    7
  SP dati/kontrole    8
  VORD standarta formas    9
  SP hierarhija    10
  Notikuma scenārijs    11
  Izņēmumu raksturojums    11
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
Extract

Mūsdienās plaši tiek izmantotas jaunāko tehnoloģiju piedāvātās iespējas. Arī
Informācijas Sistēmas(IS), kas palīdz un atvieglo cilvēku ikdienas pienākumu izpildi, kā arī,
kas paātrina darba izpildīšanu, kā rezultātā uzlabojas darba kvalitāte un kvantitāte.
Kas attiecas uz IS, es domāju, ka svarīgi apzināties uz izprast sistēmā notiekošos
procesus un darbības principus, kā arī, veidojot sistēmu, domāt par nākotni – kā šo sistēmu
varēs pilnveidot un uzlabot(par cik tehnoloģijas mainās un uzlabojas ļoti strauji un samērā īsā
laika posmā).
Sistēma tiks analizēta, izmantojot VORD metodoloģiju.
VORD metode, pirmkārt, tika izstrādāts, lai atbalstītu interaktīvu sistēmu un fokusu
specifikācijas ārējos objektos, kas mijiedarbojas ar sistēmu vai iespaido tās attīstību.
Skatu punkti (viewpoints)(turpmāk tekstā SP) ir datu iekapsulēšana no daļējas
informācijas par sistēmas prasībām. objektus izmanto kā procesa strukturēšanas līdzekli
prasību noskaidrošanai. Katrs galapatērētājs redz sistēmas prasības savādāk. SP organizē
šādas dažādu sistēmu prasības no galalietotāju un citu sistēmu ieguldījumu turētājiem.
Informācija no dažādiem SP jābūt integrētai, lai varētu veidot beigu sistēmas
specifikācijas.
SP ir plaši izmantoti tehnoloģiju prasībās dažādu iemeslu uzskaitīšanai. Prasību
inženieri uzkrāj informāciju par visu, kas tika iegūts no dažādu avotu uzskaitīšanas un, kas
atpazīs, šo dažādo avotu, bieži vienādi pamatotu, perspektīvas. Atpazīt šīs perspektīvas un
saskaņot atšķirības starp tām ir būtiski, ja prasības tehnoloģiju process ir spēkā.
Formalizēšanas līdzekļi šī multi-perspektīvā analīze ir ar piemērošanu SP orientētai pieejai.
VORD procesu modelis.
VORD metode ir SP orientēta modeļa piemērs, kas sastāv no četriem posmiem:
1) SP identifikācija – šeit atrod SP, kas saņem sistēmas pakalpojumus un
identificē specifiskus pakalpojumus, kas paredzēti katram SP.
2) SP strukturēšana – šī grupa saista SP hierarhijā. Kopīgi pakalpojumi ir
paredzēti augstāka līmeņa hierarhijā un iedzimta caur zemāka līmeņa SP.
3) SP dokumentācija – attīra aprakstu no identificētiem SP un pakalpojumiem.
4) SP – sistēmu plānošana – šeit pārveido analīzi SP orientētā projektā.
SP orientēta metode (VORD) ir izmantota kā piemērs, kas arī parāda SP
izmantošanu (shēma Nr.1)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register