Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826158
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1.1.  Auditorijas raksturojums    3
1.2.  Lietojamība    3
1.3.  Dokumenta nolūks    3
1.4.  Saistītie dokumenti    3
1.5.  Problēmu ziņošana    3
2.  Instrukcija    4
2.1.  OKCIS funkcijas “Olaines Kultūras Centra” darbiniekiem    4
2.1.1.  Lietotāja identifikācija    4
2.1.2.  Galvenā izvēle    4
2.1.3.  Ievadīt    5
2.1.4.  Skatīt    7
2.1.5.  Meklēt    7
2.1.6.  Rediģēt    7
2.1.7.  Izziet    8
2.2.  Administratora instrukcija    9
2.3.  Ziņojuma forma    10
3.  Atsauces    10
Extract

1.1 Auditorijas raksturojums
OKCIS auditorija pirmkārt ir visi SIA “Oaines Kultūras Centra” darbinieki, otrkārt visi interesenti, kurus interesē jebkāda informācija par kultūras centru. Viņi pārstāv 3 lietotāju grupas(sistēmas administrators, darbinieki, lietotāji), kurai katrai ir savas OKCIS lietošanas tiesības. Lietotāju instrukcija ir domāta tikai SIA “ Oaines Kultūras Centra” darbiniekiem, jo lietotāja instrukciju ir neiespējami izplatīt visai cilvēkiem, kuri vēlas ieiet šai sistēmā no ārējā tīkla. OKCIS būs lietojama visiem tiem firmas darbiniekiem, kuriem ir sava darbstacija.
1.2. Lietojamība
Šī lietotāju instrukcija ir paredzēta darbam ar OKCIS.01.01.2005 – avotu informācijas sistēma, pirmais laidiens, pirmā versija, 2005 gads. Šo programmu var darbināt uz windows XP operētājsistēmas. Programmas datu bāze ir veidota ar MS Access palīdzību, tāpēc tās darbināšanas vide ir MS Access.
1.3. Dokumenta nolūks
Dokumenta nolūks ir paskaidrot OKCIS programmatūras darbošanās procesu, palīdz lietotājam saprast IS lietojamās funkcijas, kā arī pareizi apieties ar tām. OKCIS galvenais mērķis ir atvieglot firmas darbinieku darbu, kā arī palīdzēt iegūt informāciju par kultūras centru tām personām, kuras vēlas kaut uzzināt par to. Viena no galvenajām OKCIS tipiskajām funkcijām ir informācijas meklēšana ar meklēšanas loga palīdzību, jo atrast informāciju garā sarakstā būtu neērti, kā arī no laika patēriņa viedokļa nelietderīgi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register