Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas un sākumskolas skolotāju profesijās

     

    Research Papers9 Pedagogy

2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:960269
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Informācijas tehnoloģijas un to pieejamība maziem bērniem    3
  Informācijas tehnoloģiju izmantošana pirmsskolas vecuma iestādēs    4
  Dators un Pirmsskolas vecuma bērns    5
  Pirmsskolas/sākumskolas vecuma Bērnu aktivitātes, izmantojot datoru (Tabula 1.2.)    7
  Ar datoru saistītu prasmju apguve bērnu vidū (Tabula 1.3.)    7
  Informācijas tehnoloģiju izmantošana maza bērna izglītības procesā    9
  Datoru integrācija mācību vidē    9
  Skolotāju apmācība    10
  Mācību process    12
  Secinājumi    15
  Izmantotie Resursi    17
Extract

Pēdējās desmitgades laikā bērnu ikdiena ir krasi mainījusies līdz ar datoru skaita palielināšanos sadzīvē. Tomēr agras bērnības filozofija īpaši mainījusies nav pa šo periodu. Daudzi pirmsskolas un sākumskolas skolotāju profesijas pārstāvji datoru izmantošanu redz kā draudu tik agrā vecumā. Šajā darbā apskatīsim plusus un mīnusus, ko informācijas tehnoloģiju izmantošana dod pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem, ko tie iegūst un ko zaudē izmantojot šīs tehnoloģijas.
Daudzi pētījumi apliecina, ka, ja dators ir pieejams mājas apstākļos, bērnam līdz 3 gadu vecumam nav ieteicams to izmantot ( Hohmans, 1998.) Mācīšanās ar datora palīdzību ir nesavietojama ar bērna tā brīža domāšanu. Bērni, kuri ir jaunāki par 3 gadiem, mācās ar savu ķermeni – to acīm, ausīm, muti, kājām un rokām. Lai gan bērni nepārtraukti atgriežas pie vienas un tās pašas aktivitātes, tie ir pilni kustību un nepārtraukti maina aktivitātei pievērsto fokusu. Informācijas tehnoloģiju izmantošana nav laba izvēle lai attīstītu tādas prasmes kādas bērni parasti mācās šajā vecumā – rāpošanu, staigāšanu, runāšanu un sadraudzēšanos ar citiem bērniem.
Debates par šo jautājumu turpinās, galvenie jautājumi ir „Vai informācijas tehnoloģiju lietošana nepadara mazus bērnus par pasīviem mācībās?”, „Vai bērniem nevajadzētu būt konkrētiem objektiem priekš mācībām virtuālu vietā?” un „Vai bērniem nav grūtību izmantot datortehnoloģijas tik agrā vecumā?”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1240210
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register