Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Informatīvā portāla "Uzkartes.lv" tirgvedības attīstības ...-
Informatīvā portāla "Uzkartes.lv" tirgvedības attīstības stratēģija
Research Papers55 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
Summary | 5 | |
Zusammenfassung | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Uzziņu portālu darbības pamatprincipi | 9 |
1.1. | Produkts un mērķauditorija | 10 |
1.2. | E-komercija un peļņas gūšanas mehānismi | 13 |
1.3. | Uzziņu informācija un kartogrāfija | 16 |
1.3.1. | Karte kā informācijas avots un digitālā kartogrāfija | 16 |
1.3.2. | Interneta termināls – mērķauditorija, pielietojums un ārvalstu pieredze | 19 |
2. | Uzziņu portālu attīstība Latvijā un to izmantotās tirgus stratēģijas | 21 |
3. | Tirgvedības stratēģijas teorētiskie aspekti | 24 |
3.1. | Situācijas analīze | 24 |
3.2. | Plānošanas posms | 26 |
3.3. | Ieviešanas un realizēšanas posms | 28 |
4. | Interaktīvo karšu un uzziņu portāla Uzkartes.lv tirgvedības izvērtējums un plānošana | 30 |
4.1. | Interaktīvo karšu un uzziņu portāla Uzkartse.lv raksturojums | 30 |
4.2. | Situācijas analīze | 32 |
4.2.1. | Makro vides analīze | 32 |
4.2.2. | Mikro vides analīze | 33 |
4.2.3. | Stratēģiskās iespējas | 37 |
4.3. | Plānošana un mērķu noteikšana | 38 |
4.3.1. | Ilgtermiņa mērķi | 38 |
4.3.2. | Īstermiņa mērķi | 39 |
4.3.3. | Uzņēmuma mārketinga politika | 39 |
4.3.4. | Alternatīvo stratēģiju attīstīšana | 40 |
4.3.5. | Mērķa tirgu prioritizēšana | 40 |
4.3.6. | Konkurētspējīgā stratēģija | 42 |
4.3.7. | Pozicionēšana | 42 |
4.4. | Rīcības plāns un ieviešana | 43 |
4.4.1. | Cenu politika | 44 |
4.4.2. | Izplatīšanas politika | 45 |
4.4.3. | Rīcības plāns vienam gadam | 45 |
4.5. | Kontrole un monitorings | 48 |
Nobeigums | 50 | |
Izmantoto avotu saraksts | 52 |
Uzkartes.lv tirgvedības stratēģijas izstrāde ir kā turpinājums iepriekšējā gadā izstrādātajam gada projektam 3* viesnīcu konkurētspēja Rīgas pilsētā, taču šogad, nemitīgi interesējoties par mārketinga sfēru un daļēji tajā arī darbojoties, darba autors ir izvēlējies veikt jau padziļinātu, konkrētā uzņēmuma – interaktīvo karšu un uzziņu portāla www.uzkartes.lv - tirgvedības stratēģijas izstrādi.
Tirgvedības stratēģijas izstrādē tiek izdalītas piecas lielas fāzes.
Darba pirmajā fāzē galvenokārt tiek apskatīti teorētiskie aspekti, kas ir pamats praktiskajai daļai. Šeit darba autors ir pieskāries tādām tēmām, kā interneta portāla pamatprincipiem, to attīstības tendencēm pasaulē un Latvijā, mērķauditorijām, kas lieto internetu (arī to dalījumam), kā ekonomiskajiem darījumiem, kas tiek veikti tiešsaistē jeb e – komercijai un to peļņas gūšanas mehānismiem.
Tā kā Uzkartes.lv galvenā vērtība ir interaktīvā karte, autors darbā arī ir devis atbildes uz tādiem jautājumiem, kas ir karte, kādiem mērķiem un kas galvenokārt izmanto uzziņu informāciju un kartogrāfiju. Sniegts ir arī ieskats ĢIS tehnoloģiju darbībā un tās nepieciešamību cilvēka ikdienā.…
Diplomdarbs izstrādāts kā mārketinga attīstības stratēģija informatīvajam tūrisma portālam www.uzkartes.lv
-
Informatīvā portāla "Uzkartes.lv" tirgvedības attīstības stratēģija
Research Papers55 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
- Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas Cēsīs un Cēsu rajonā
- Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā
Research Papers for university6
-
Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas Cēsīs un Cēsu rajonā
Research Papers for university48
-
Mārketinga attīstības tendences Latvijas uzņēmumos
Research Papers for university7
-
E-komercija un tās attīstība Latvijā
Research Papers for university34
-
Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"
Research Papers for university17