Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:991375
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kā sasniegt izvirzītos mērķus?    4
  Ilgtermiņa tirdzniecības un mārketinga programmas    5
  Veicamie darbi plānu sasniegšanai    7
  Inovatīvs risinājums    9
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Šajā darbā apskatīju savas darba vietas, a/s Drogas ilgtermiņa stratēģisko mārketinga programmu, kas bija vērtīgi arī man pašam kā šīs kompānijas mārketinga nodaļas darbiniekam, mārketinga speciālistam. Šī programma tika izstrādāta jau pirms es sāku strādāt savā amatā. Protams, arī es pats cenšos rast sevī idejas un meklēt attīstības iespējas, ko varētu iekļaut šajā programmā, taču galvenokārt izskatīšu jau „gatavās” idejas.
Stratēģiskā programma tiek veidota, lai sasniegtu savus stratēģiskos plānus. Arī a/s Drogas tādi, protams, pastāv un ir arī savas idejas, rīcības plāns kā to sasniegt.
Stratēģiskie (jeb ilgtermiņa) plāni ir lēmumi, kuri attiecas uz visu ražošanu un nozari (ņemot vērā citu funkcionālo jomu mijiedarbību), piemēram, kādus produktus ražot, kādās jomās konkurēt: izmaksu, kvalitātes, piegādes vai elastības; kur izvietot ražotnes, kādas iekārtas izmantot; kā arī lēmumi attiecībā uz izejmateriāliem, enerģiju un darba iemaņām.
Viens no galvenajiem uzdevumiem, lai sasniegtu savus mērķus ir paplašināt veikalu tīklu gan Latvijā, gan arī Lietuvā un Igaunijā.
Nākošais solis, kas ir jāveic, tas ir jāpilnveido preču sortimentu. Un to var panākt:
ieviešot jaunos produktus ātrāk nekā citos tīklos – tas nozīmē, ka jānoslēdz speciālas abpusēji izdevīgas vienošanās ar preču piegādātājiem;
regulāri piedāvājot oriģinālus, spēcīgus sezonas produktus, kas arī prasa liela apjoma sagatavošanās darbus ar piegādātājiem;
ieviešot ekskluzīvas kolekcijas un privātās preču zīmes vadošajās preču kategorijās, kas gan nav vairs inovācija – visi sevi cienoši tīkli ievieš savas privātās preču zīmes.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1173794
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register