Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:708053
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Teorētiskā daļa    3
  Kas ir tehnoloģiskais audits    3
  Kas ir atribūtu uzskaitījumu metode    6
  Kritiskā punkta noteikšanas metodes    8
2.  Praktiskā daļa    12
  1.Uzdevums    12
  2.Uzdevums    15
  3.Uzdevums    15
  4.Uzdevums    17
  Izmantotā literatūra    22
Extract

1.Kas ir tehnoloģiskais audits?

Tehnoloģiskais audits ir metode, kura analizē uzņēmuma būtiskākās vajadzības, trūkumus un stiprās puses cilvēkresursu un infrastruktūras jomās. [1, 17.]
Tas pēta vadības viedokli par uzņēmuma darbību un sniedz atbildes par to, kādi uzlabojumi uzņēmumā ir nepieciešami. Tehnoloģiskais audits vienlaicīgi analizē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi.
Tā mērķis ir skaidri noteikt uzņēmuma vajadzību prioritātes un apzināt savas stiprās puses un iespējas. Audita rezultāti arī nosaka vissvarīgākos pasākumus, kurus būtu jāveic uzņēmumam nākotnē.
Uzņēmumiem, lai saglabātu vai uzlabotu savu vietu tirgū, jābūt inovatīviem un, lai to sasniegtu, ir jāzina, kā noteikt vajadzību pēc inovācijām. Tehnoloģiskais audits ir analīzes metode, kura novērtē tehnoloģiju kapacitāti, procesus un uzņēmuma vajadzības.
Tehnoloģiskais audits ir analīzes process, ar kura palīdzību tiek novērtēta uzņēmuma tehnoloģiskā kompetence un tā stiprās un vājās puses, izmantojot SVID analīzi. [2]
Parasti par audita nepieciešamību lemj uzņēmuma vadība, bet to var arī pieprasīt īpašnieki, sadarbības partneri, investori, finansēšanas iestādes, riska kapitālisti un citi. 
Tehnoloģisko auditu var veikt gan ražošanas, gan pakalpojumu uzņēmumos, kuri plāno jaunu produktu radīšanu, jaunu procesu izmantošanu, darbības paplašināšanu un uzņēmuma izaugsmi. Uzņēmumiem jābūt spējīgiem izdzīvot konkurences apstākļos, ievest inovācijas un būt atvērtiem starptautiskai sadarbībai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1141833
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register