Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:497058
 
Evaluation:
Published: 23.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Mācību integrācija kā pedagoģiska problēma    5
1.1.  Mācību integrācijas jēdziens    5
1.2.  Mācību integrācijas būtības analīze pedagoģiskajā literatūrā    6
1.3.  Integrēta mācību satura jēdziens    10
2.  Integrētas mācības un tā metodika pirmsskolā    13
2.1.  Integrētās nodarbības vispārīgs raksturojums    13
2.2.  Integrētās nodarbības aptuvena struktūra    14
3.  Integrētās nodarbības prakse 5-6 gadus vecuma bērniem – tēma “Modes veikals”    16
  SECINĀJUMI    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Extract

SECINĀJUMI
1. Viens no izglītības uzdevumiem ir sagatavot bērnus dzīvei un to iespējams realizēt mācību un audzināšanas procesā, akcentējot mācību satura integrāciju.
2. Mācību viela ir vieglāk uztverama, ja nodarbībās iegūtās zināšanas ir saistītas ar praktisko pielietojumu (dzīves un mācību satura kopsaistība – dzīves pieredze – dzīvei), rosinot bērnus patstāvīgi veikt zināšanu pārnešanu un sekmēt pašizglītību.
3. Analizējot dažādu pedagogu integrēto mācību pamatnostādnes, varu secināt, ka integrēts mācību saturs:
• sekmē bērniem vispārinātu redzējumu par apkārtējo pasauli,
• nodrošina humānas, brīvas personības attīstību, jo iespējama daudzveidīgāka bērnu darbība,
• veicina mācību saikni ar reālo dzīvi un tādejādi stimulē mācības,
• atklāj sakarību starp atsevišķiem radniecīgiem mācību priekšmetiem,
• rosina bērnu izziņas darbību, radošo darbību, izraisa mācīties prieku,
• iegūtās zināšanas un prasmes tiek labāk sistematizētas, labāk pārstrādātas, jo modificēti atkārtojot, tās pilnveidojas.
4. Izprotot jēdziena “mācību saturs” un jēdziena “integrācija” būtību, varu secināt, ka integrēts mācību saturs ir loģiskā, pedagoģiski pamatotā sistēmā sakārtots diferencētu mācību priekšmetu saturs, kas tādejādi nodrošina diferencētu zināšanu, prasmju apguvi mijsakarībās un vienotībā, sociāli nozīmīgu attieksmju veidošanos, kā rezultātā tiek iegūta izglītība, kas dod iespēju indivīdam pašrealizēties, turpināt savu attīstību noteiktos sociālos apstākļos un ietekmēt to turpmāko virzību.
5. Integrētās nodarbības sagatavošanas metodika būtiski atšķiras no parastas nodarbības sagatavošanas metodikas.
6. Integrēto nodarbību pedagoģiskā un metodiska tehnoloģija var būt atšķirīga. Tomēr jebkurā gadījumā ir nepieciešama to modelēšana. Jaunu optimālu shēmu-modeļu patstāvīgs meklējums ir pedagoga radošās aktivitātes attīstīšana.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1308835
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register