Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:351178
 
Evaluation:
Published: 25.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interaktivitāte, interaktīvā mācīšana, tās mērķi un metodes    4
2.  ALI programmas raksturojums    5
2.1.  ALI - mazulis    6
2.2.  ALI – mazbērns    7
2.3.  ALI – pētnieks    9
3.  Interaktīvā mācīšana skolā    10
3.1.  Interaktīvās mācību metodes skolā    11
3.2.  Nodarbība „Es esmu no..."    11
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Ievads
Mūsdienās arvien vairāk uzmanības tiek pievērsts bērna daudzpusīgai attīstībai, ievērojot bērna personību. Līdz ar to arvien vairāk mācību procesā tiek izmantotas jaunas mācību metodes. Lielāka priekšroka tiek dota tām metodēm, kas veicina sadarbību starp skolēnu un skolotāju.
ALI ( aktīvās lasīšanas iespēju) programma tika izveidota kā daļa no visu Kanādas aptveroša projekta. Praksē tā tika pārbaudīta ar nolūku veicināt mazo bērnu kognitīvo spēju attīstību. Programma sniedz skaidru un detalizētu rekomendāciju kopu vecākiem un citiem aprūpētājiem par to, kā kopīgi darboties ar bērnu, izmantojot interaktīvas darba metodes. Šos ieteikumus var izmantot regulārai savstarpējai saskarsmei.
Programmas būtiska iezīme – tā neietver teoriju, kaut arī tās pamatā ir mūsdienīgas zināšanas. Tās mērķis ir uzlabot bērnu ( līdz piecu gadu vecumam) lasītprasmi.
Programma ir sadalīta 3 daļās: ALI – mazulis, ALI – mazbērns un ALI – pētnieks.
Tā ir noderīga pirmsskolas izglītības skolotājiem, vecākiem un citiem interesentiem, kuri darbojas maza bērna aprūpē.
Arī vēlāk, kad bērns jau sācis iet skolā mums jādomā par to, kā labāk attīstīt viņa radošo patstāvību, uzdrīkstēšanos, iecietību un cieņu pret citiem cilvēkiem un viņu uzskatiem, atbildību, pašdisciplīnu. Šo un daudzu citu personības kvalitāšu attīstību veicina interaktīvs mācīšanas stils, kura pamatā ir skolotāja un skolēna sadarbība mācību mērķa sasniegšanas nolūkā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register