Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:358579
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Interaktīvās mācību metodes    3
  LEKCIJA    3
  DARBS GRUPĀS    5
  Skolotāja uzdevumi, gatavojoties darbam grupās    6
  Grupu veidošana    6
  Lomas grupā    7
  SITUĀCIJU ANALĪZE    8
  DIALOGS    9
  DISKUSIJA    9
  APTAUJA    11
  SPĒLES    11
  Lomu spēle    12
  Kooperatīvā mācīšanās    13
  Prāta vētra    14
  Situāciju analīze    14
  PROJEKTA METODE    15
  Projekta darba shematika    15
  Radošais seminārs    16
  Semināra organizēšana    17
  Kritikas posms    17
  Secinājumi    19
  Izmatotā literatūra    20
Extract

Ievads

Stāsti man, es aizmirstu, Rādi man – es atceros,
Iekļauj mani – es iemācos.
( Indiešu sakāmvārds)


Mūsdienu sabiedrība bieži runā par to, ka skolā mācības bērniem notiek pēc novecojušām metodēm, bērniem ir garlaicīgi un tie zaudē interesi par mācībām. Es domāju, ka tas notiek tāpēc ka lielāka daļa no šiem bērniem ir Indigo bērni( pēc ārzemju psihologu domām tie ir jaunas paaudzes bērni, kas ar katru gadu kļūst vairāk mūsu sabiedrībā). Pastāv uzskats, ka pirmie atsevišķie indigo bērni parādījās 50. gadu beigās planētas izzināšanai, lai, sākot no 70. gadu beigām, tiem varētu sekot lielākas indigo grupas. Pašlaik šādi ir jau gandrīz visi pēc 2000. gada dzimušie bērni. Viņi ir savādāki – izaicinošāki, inteliģentāki, konfrontējošāki, intuitīvāki, jūtīgāki, garīgāki un atsevišķos gadījumos agresīvāki nekā iepriekšējās paaudzēs. To sākuši pamanīt gan vecāki, gan skolotāji, taču neapzinoties, kas aiz tā slēpjas.
Ja bērns ir ļoti aktīvs, vēlas izzināt pasauli un daudz ko uztver no pusvārda un vecāki viņa uzvedību nesaprot, tad varbūt viņiem pašiem ir laiks izglītoties. Aizrobežu zinātnieki jau gadus trīsdesmit pēta jaunos bērnus. Tiek veidoti jauni apmācības principi, izstrādātas metodes, kas piedāvā indigo bērnu cienīgu izglītību. Tāpēc es domāju skolās būtu jāstrādā pārsvarā ar interaktīvām metodēm kas negarlaikotu šos hiperaktīvos bērnus, tādējādi izveidojot ar šiem bērniem labus kontaktus un palīdzēt viņiem iekļauties mūsu dzīves ritmā un iemācot viņiem komunikāciju ne tikai savā starpā, bet arī ar apkārtējiem cilvēkiem. Tāpēc es izvēlējos tēmu par interaktīvajām mācību metodēm, ko nākotnē varētu izmantot savā darbā ar skolēniem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register