Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:646375
 
Evaluation:
Published: 29.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Atkarības veidošanās mehānisms    6
1.1.  Kas ir atkarība un to cēloņi    6
1.2.  Negatīvas atkarības    7
2.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    9
3.  Internets    10
3.1.  Kas ir internets?    10
3.2.  Ar ko pusaudži nodarbojas internetā?    10
3.3.  Pozitīvais un negatīvais internetā    11
4.  Interneta atkarība    14
4.1.  Kas ir interneta atkarība un to vēsture?    14
4.2.  Interneta atkarības veidi un simptomi    14
4.3.  Interneta atkarības sekas    15
4.4.  Padomi vecākiem    15
5.  Praktiskais pētījums    17
5.1.  Pētāmās grupas apraksts    17
5.2.  Pētījuma metožu apraksts    17
5.3.  Pētījuma rezultātu analīze    18
  Secinājumi    28
  Izmantotie informācijas avoti    29
  Pielikums    30
Extract

Secinājumi
1. Zinātniski pētnieciskā darba mērķis bija uzzināt vai mūsu skolā ir internetatkarīgi pusaudži – lai mērķi sasniegtu, izvirzījām divus pētījuma jautājumus:
Vai pusaudžu vecumposmā ir daudz internetatkarīgo? Pētījuma rezultāti apstiprinājās daļēji, jo aptuveni 20% pusaudžu pavada laiku no 4 līdz 6 stundām internetā, gandrīz 40%, pavada ilgāk laika nekā plānojuši, 30% sapņo sēdēt internetā mācību laikā, kas norāda uz paaugstinātu interesanti un ar laiku varētu radīt internetatkarības problēmas skolēniem.
Salīdzinot 8.un 9. klases respondentu atbildes, 9. klases skolēniem ir nopietnāka attieksme, viņi mazāk laika pavada internetā, turpretī 8. klases skolēni daudz aktīvāk un ilgāk sēž internetā, kaut gan 8. un 9. klases skolēni ietilpst vienā pusaudžu vecumposmā, bet mums likās interesanti izpētīt, vai būs atšķirības, varam secināt, ka dotajās 9. klasēs skolēniem ir tomēr nopietnāka attieksme pret laiku ko pavada internetā, varbūt tas ir saistīts ar to, ka tās ir izlaiduma klases.
Otrs pētījuma jautājums bija „Vai pastāv atšķirības, pusaudžu vecumposmā, starp zēnu un meiteņu interneta lietošanu?”, apstiprinājās daļēji, meitenes 28 % pārbauda savu e-pastu pirms sāk mācīties, meitenes labāk izies ar kādu pastaigāties 32%, toties zēni konsekventi paliks internetā, 48% meitenes neizjūt spriedzi, ja netiek pie interneta, toties zēniem ir stress, ja nav pie interneta, tomēr kopumā izteiktas atšķirības nav .
2. Teorētiskajā daļā iepazināmies :
kas ir vispār interneta atkarība un vispār atkarības;
kā interneta atkarība var attīstīties jau pusaudžu vecumā;
iepazināmies ar interneta atkarības sekām un iemesliem pusaudžu vecumposmā.
Uzzinājām, ka interneta atkarīgus cilvēkus var iedalīt divās grupās, kuras ir ļoti atšķirīgas, kā arī iepazināmies ar viņu uzvedības izpausmēm;
3. Izdarījām secinājumus, ka pusaudži, kuri ir atkarīgi no interneta, viņiem var rasties dažādi veselības traucējumi. Pavadīt laiku kopā ar draugiem tas ir ļoti labi, jo draugi ir svarīgāki par internetu. Ejot pastaigāties kopā ar draugiem var elpot svaigu gaisu un dzīvot labi, un zināt ka tu netērē laiku, lai sēdētu pie datora. Nebūt atkarīgam no interneta, tas nozīmē brīvi dzīvot!

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1329008
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register