Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:979774
 
Evaluation:
Published: 08.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Datortīkls    5
1.1.  Datortīkla tipi    7
2.  Interneta vispārīgs raksturojums    9
2.1.  Interneta vēsture    12
2.2.  Interneta adrese    15
2.3.  Elektroniskais pasts    18
2.4.  Internets Latvijā    20
2.5.  Interneta izmantošana    21
2.6.  Vispārīgie tīkla etiķetes noteikumi    26
3.  Datora vide skolā    28
4.  Interneta mācīšana skolā    29
6.  Internets MS Wordā un MS Power Point    36
  Secinājumi    38
  Izmantotā literatūra    39
Extract

Šodien sakarā ar demokrātijas attīstību mūsu valstī pieaug informācijas daudzums, ko var iegūt ikviens. Tādēļ arvien lielāku nozīmi katram cilvēkam iegūst informācija, kas tiek analizēta un salīdzināta, un tehnoloģijas, kas to sekmīgi veic ir datori, programmatūra. To izmanto gandrīz katrā nozarē, tādēļ skolotājiem būtu jārūpējas, lai bērns jau skolā to varētu pilnvērtīgi apgūt un lai nākotnē tas neradītu viņam problēmas darba tirgū. Tādēļ tik aktuāla ir skolu un visas izglītības sistēmas informatizācija.
Mana diplomdarba tēma ir „Interneta izmantošana informātikas stundās pamatskolā”, šādu tēmu izvēlējos , jo tā ir ļoti aktuāla nākotnes lieta, arvien vairāk ir nepieciešams izmantot informācijas tehnoloģijas un informācijas gūšana no interneta.
Datora vides struktūras pamatā ir skolēnu izglītošanas stratēģiju daudzveidības princips. Neizejot ārpus skolas izglītošanas spējām, parādās plaša iespēja izvēlēties ceļu papildināt zināšanas mācību priekšmetos un pašmācības ceļā. Pie tam tiek nodrošināta ne tikai individuāla skolēnu darbs ar apmācošo programmu, kas nodrošina zināšanu apkopošanu, jaunu programmrīku apguvi, bet arī aktuālas informācijas meklēšanu un izmantošanu, darbu pie telekomunikācijas.
Interneta un multimediju ienākšana skolā, protams, neizsvītros un neaizvietos gadsimtiem izkopto kultūras nesēju- grāmatu, gleznu, mūzikas instrumentu utt.- izmantošanu, bet ļaus īpašā veidā strukturēt visu kultūrinformatīvi izglītojošo vidi, lai katru zinātnes un kultūras darbu izmantotu kā resursu katra skolēna personīgās kultūras veidošanā.
Pie tam ļoti bagāta pedagoģisko iespēju ziņā ir divvirzienu informācijas plūsma, tas ir, vienā gadījumā, kad skolēns meklē vajadzīgo informāciju, un otrajā, kad viņā uzstājas kā personīgo projektu autors.
Parādoties skolā datora klasei un internetam, nav nepieciešamības uzturēt un apkopt sarežģītu tipogrāfijas kompleksu, jo mūsdienu multimediju iespējas ļauj strādāt pietiekoši izteiksmīgiem līdzekļiem- tekstu, grafiku, skaņu, video.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1191714
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register