Šodien sakarā ar demokrātijas attīstību mūsu valstī pieaug informācijas daudzums, ko var iegūt ikviens. Tādēļ arvien lielāku nozīmi katram cilvēkam iegūst informācija, kas tiek analizēta un salīdzināta, un tehnoloģijas, kas to sekmīgi veic ir datori, programmatūra. To izmanto gandrīz katrā nozarē, tādēļ skolotājiem būtu jārūpējas, lai bērns jau skolā to varētu pilnvērtīgi apgūt un lai nākotnē tas neradītu viņam problēmas darba tirgū. Tādēļ tik aktuāla ir skolu un visas izglītības sistēmas informatizācija.
Mana diplomdarba tēma ir „Interneta izmantošana informātikas stundās pamatskolā”, šādu tēmu izvēlējos , jo tā ir ļoti aktuāla nākotnes lieta, arvien vairāk ir nepieciešams izmantot informācijas tehnoloģijas un informācijas gūšana no interneta.
Datora vides struktūras pamatā ir skolēnu izglītošanas stratēģiju daudzveidības princips. Neizejot ārpus skolas izglītošanas spējām, parādās plaša iespēja izvēlēties ceļu papildināt zināšanas mācību priekšmetos un pašmācības ceļā. Pie tam tiek nodrošināta ne tikai individuāla skolēnu darbs ar apmācošo programmu, kas nodrošina zināšanu apkopošanu, jaunu programmrīku apguvi, bet arī aktuālas informācijas meklēšanu un izmantošanu, darbu pie telekomunikācijas.
Interneta un multimediju ienākšana skolā, protams, neizsvītros un neaizvietos gadsimtiem izkopto kultūras nesēju- grāmatu, gleznu, mūzikas instrumentu utt.- izmantošanu, bet ļaus īpašā veidā strukturēt visu kultūrinformatīvi izglītojošo vidi, lai katru zinātnes un kultūras darbu izmantotu kā resursu katra skolēna personīgās kultūras veidošanā.
Pie tam ļoti bagāta pedagoģisko iespēju ziņā ir divvirzienu informācijas plūsma, tas ir, vienā gadījumā, kad skolēns meklē vajadzīgo informāciju, un otrajā, kad viņā uzstājas kā personīgo projektu autors.
Parādoties skolā datora klasei un internetam, nav nepieciešamības uzturēt un apkopt sarežģītu tipogrāfijas kompleksu, jo mūsdienu multimediju iespējas ļauj strādāt pietiekoši izteiksmīgiem līdzekļiem- tekstu, grafiku, skaņu, video.…