Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Interneta praktiskais pielietojums Latvijas tūrismā-
Interneta praktiskais pielietojums Latvijas tūrismā
Research Papers22 Computers, Consumer Electronics, Tourism, Traveling
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Interneta attistība Latvijā | 4 |
2. | Cilvēku attieksme online pārdošanas kanāliem | 6 |
3. | Interneta loma tūrismā | 7 |
4. | E-bizness tūrisma nozarē | 9 |
4.1. | E – komercijas priekšrocības | 9 |
4.2. | E-komercijas pamatvirzieni | 9 |
4.3. | E-Tūrisma asociācija | 10 |
5.1. | Tūrisma uzņēmumu mājas lapu veidošanas standarti | 11 |
6. | Reklāma internetā | 13 |
6.1. | Reklāmas formas | 13 |
7. | Internēta izmantošana Latvijas tūrisma uzņēmumu darbībā | 15 |
7.1. | Internēta izmantošana Latvijas viesnīcu darbībā | 15 |
7.2. | Internēta izmantošana Latvijas tūrisma aģentūru un operatoru darbībā | 19 |
7.3. | Internēta ietēkme uz uzņēmuma darba efektivitāti FORTUNA TRAVEL tūrisma aģentūras piemērā | 19 |
8. | Ispējāmas problēmas, radītās inteneta ietekmēšānas rezultātā | 22 |
8.1. | ‘Sudzību grāmatas’ internētā | 22 |
8.2. | Iespēja pašām planot savu ceļojumu | 22 |
8.3. | ‘Interaktīva ceļošana’ | 22 |
8.4. | Kļūdainas rezervācijas | 22 |
8.5. | Interneta pieslēguma problēmas | 23 |
Secinājumi | 24 | |
Priekšlikumi | 26 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 27 |
Informācija - ir uzņēmuma panākuma galvēnais faktors. Informācijas tehnoloģiju ietēkmi uz tūrisma uzņēmuma vadīšanu ir grūti pārvērtēt, jo tūrisms ir maksimāli atkarīgs no informācijas – faktiski, informācija ir tūrisma ‘dzīves pamats’, bez tās sektors nefunkcionētu.. Automatizācija tieši ietekmē atsevišķo menedžeru darbības efektivitāti un visu uzņēmumu kopā. Ikviens uzņēmums nevar efektīvi un ātri strādāt bez mūsdienīgas informācijas infrastruktūrās.
Mūsdienās, internets ir visspēcīga informācionāli-tehnoloģiskā sistēma pasaulē. Pateicoties milzīgam informācijas ietilpīgumam un augstām datu parraidēs ātrumām, interneta tīmeklī ir miljoniem daudz lietotāju, kuri saņēma piekļuvi pie unikālas informācijas.
Interneta lietotāju skaits pārsniedz 40 miljn. vairāk nekā 100 pasaulēs valstīs septiņos kontinentos. Par interneta popularitāti liecinā kaut vai tāds fakts, kā lietotāju skaits palielinās divkārša apmēra katru desmit mēnēšu laikā, katrā sekundē tīmeklī parvietojāš vairāk nekā 4000 elektronisko ziņojumu. [21.]
Darba mērķis ir izpētit interneta ietekmi un lomu tūrisma produkta formēšāna un realizēšānā.
Tiek analizētas interneta attīstības tendences pasaulē un Latvijā, sabiedrības atiieksme pret to. Izpētīti pieejāmie tūrisma portāli/vortāli/majas lapas un to ietekme uz tūrisma uzņēmumu darba efektivitāti. Tiek izstrādāti proekšnesumi turpmaka interneta attīstība tūrismā nozarē Latvijā.
Galvēnas darba izmantotas pētīšanas metodes ir statistiskās datu apstrādes metodes
un salīdzinošā analīze.…
Darba mērķis ir izpētit interneta ietekmi un lomu tūrisma produkta formēšāna un realizēšānā. Tiek analizētas interneta attīstības tendences pasaulē un Latvijā, sabiedrības atiieksme pret to. Izpētīti pieejāmie tūrisma portāli/vortāli/majas lapas un to ietekme uz tūrisma uzņēmumu darba efektivitāti. Tiek izstrādāti proekšnesumi turpmaka interneta attīstība tūrismā nozarē Latvijā. Pētijumu periods ir 2004-2007 gadi. Pamatā tiek izmantoti grāmatas un monogrāfijas, zinātniskie un profesionālie žurnāli, internets (specializētie portāli) kā arī dažādi statistikas datu avoti.
Darbā ir gramatikas kļūdas
-
Interneta praktiskais pielietojums Latvijas tūrismā
Research Papers22 Computers, Consumer Electronics, Tourism, Traveling
- Tūrisma nozares apraksts
- Tūrisma uzņēmējdarbības īpatnības un attīstība Valmieras rajonā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tūrisma uzņēmējdarbības īpatnības un attīstība Valmieras rajonā
Research Papers for university24
-
Tūrisma nozares apraksts
Research Papers for university10
-
Lauku tūrisma mītnes, to piedāvātais produkts Siguldas novadā
Research Papers for university17
-
Atpūtas tūrisma iespējas Ventspilī
Research Papers for university15
-
Tirgus segmentēšana Latvijas četru zvaigžņu viesnīcās
Research Papers for university25