Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684307
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interneta attistība Latvijā    4
2.  Cilvēku attieksme online pārdošanas kanāliem    6
3.  Interneta loma tūrismā    7
4.  E-bizness tūrisma nozarē    9
4.1.  E – komercijas priekšrocības    9
4.2.  E-komercijas pamatvirzieni    9
4.3.  E-Tūrisma asociācija    10
5.1.  Tūrisma uzņēmumu mājas lapu veidošanas standarti    11
6.  Reklāma internetā    13
6.1.  Reklāmas formas    13
7.  Internēta izmantošana Latvijas tūrisma uzņēmumu darbībā    15
7.1.  Internēta izmantošana Latvijas viesnīcu darbībā    15
7.2.  Internēta izmantošana Latvijas tūrisma aģentūru un operatoru darbībā    19
7.3.  Internēta ietēkme uz uzņēmuma darba efektivitāti FORTUNA TRAVEL tūrisma aģentūras piemērā    19
8.  Ispējāmas problēmas, radītās inteneta ietekmēšānas rezultātā    22
8.1.  ‘Sudzību grāmatas’ internētā    22
8.2.  Iespēja pašām planot savu ceļojumu    22
8.3.  ‘Interaktīva ceļošana’    22
8.4.  Kļūdainas rezervācijas    22
8.5.  Interneta pieslēguma problēmas    23
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

Informācija - ir uzņēmuma panākuma galvēnais faktors. Informācijas tehnoloģiju ietēkmi uz tūrisma uzņēmuma vadīšanu ir grūti pārvērtēt, jo tūrisms ir maksimāli atkarīgs no informācijas – faktiski, informācija ir tūrisma ‘dzīves pamats’, bez tās sektors nefunkcionētu.. Automatizācija tieši ietekmē atsevišķo menedžeru darbības efektivitāti un visu uzņēmumu kopā. Ikviens uzņēmums nevar efektīvi un ātri strādāt bez mūsdienīgas informācijas infrastruktūrās.
Mūsdienās, internets ir visspēcīga informācionāli-tehnoloģiskā sistēma pasaulē. Pateicoties milzīgam informācijas ietilpīgumam un augstām datu parraidēs ātrumām, interneta tīmeklī ir miljoniem daudz lietotāju, kuri saņēma piekļuvi pie unikālas informācijas.
Interneta lietotāju skaits pārsniedz 40 miljn. vairāk nekā 100 pasaulēs valstīs septiņos kontinentos. Par interneta popularitāti liecinā kaut vai tāds fakts, kā lietotāju skaits palielinās divkārša apmēra katru desmit mēnēšu laikā, katrā sekundē tīmeklī parvietojāš vairāk nekā 4000 elektronisko ziņojumu. [21.]
Darba mērķis ir izpētit interneta ietekmi un lomu tūrisma produkta formēšāna un realizēšānā.
Tiek analizētas interneta attīstības tendences pasaulē un Latvijā, sabiedrības atiieksme pret to. Izpētīti pieejāmie tūrisma portāli/vortāli/majas lapas un to ietekme uz tūrisma uzņēmumu darba efektivitāti. Tiek izstrādāti proekšnesumi turpmaka interneta attīstība tūrismā nozarē Latvijā.
Galvēnas darba izmantotas pētīšanas metodes ir statistiskās datu apstrādes metodes
un salīdzinošā analīze.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register