Sociālie mediji ir blogi, mikroblogi (piem., Twitter), forumi, sociālie tīkti (draugiem.lv, Facebook.com utt.), video un foto dalīšanas vietnes (YouTube.com, Vimeo u.c.), podkastos, Wikipedia u.c. Tikai sociālie mediji spēj nodrošināt papildus informācijas izplatīšanas iespējas. Interneta sociālie mediji ir efektīvs ierocis, kura rezultātā publicētās ziņas pamanīs simtiem vai pat tūkstošiem lasītāju.
Tā kā sociālie mediji ir ļoti izplatīti mūsdienu sabiedrībā, tad arī tiem ir vairāki izaicinājumi un mērķi. Bolers Megans izvirza priekšplānā tādus mērķus kā 1)katrs sociālais medijs seko līdzi un attīstās līdz ar kāda cita medija attīstību, t.i. izmantošana, ražošana un prakse, 2) jāatrod balanss ar teoriju un praksi, 3) jāiesaista daudzi cilvēki sarunās, kuri spēj attīstīt savādākas pieejas un stratēģijas, lai mediji spētu iejaukties sabiedrībā un tās norisēs, 4) saprast attiecības starp auditoriju, medijiem un politiskām reprezentēšanām un aktivitātēm.…