Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:777528
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.08.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Sociālie mediji ir blogi, mikroblogi (piem., Twitter), forumi, sociālie tīkti (draugiem.lv, Facebook.com utt.), video un foto dalīšanas vietnes (YouTube.com, Vimeo u.c.), podkastos, Wikipedia u.c. Tikai sociālie mediji spēj nodrošināt papildus informācijas izplatīšanas iespējas. Interneta sociālie mediji ir efektīvs ierocis, kura rezultātā publicētās ziņas pamanīs simtiem vai pat tūkstošiem lasītāju.
Tā kā sociālie mediji ir ļoti izplatīti mūsdienu sabiedrībā, tad arī tiem ir vairāki izaicinājumi un mērķi. Bolers Megans izvirza priekšplānā tādus mērķus kā 1)katrs sociālais medijs seko līdzi un attīstās līdz ar kāda cita medija attīstību, t.i. izmantošana, ražošana un prakse, 2) jāatrod balanss ar teoriju un praksi, 3) jāiesaista daudzi cilvēki sarunās, kuri spēj attīstīt savādākas pieejas un stratēģijas, lai mediji spētu iejaukties sabiedrībā un tās norisēs, 4) saprast attiecības starp auditoriju, medijiem un politiskām reprezentēšanām un aktivitātēm.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1244910
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register