Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:951387
 
Evaluation:
Published: 25.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Interneta mediji    4
3.  Internets – jauns saziņas līdzeklis    4
4.  Masu mediji    5
5.  Ko var darīt internetā?    6
5.1.  Mājas lapas    6
6.  E- pasts    7
7.  Vai raidīšana internetā aizstā televīziju?    10
8.  Interneta nākotne    12
9.  Nobeigums    13
10.  Izmantotā literatūra    15
Extract

Sava darba ietvaros, es iepazīšos ar informāciju par to, kas ir internets un kāda ir to vietu masu mediju sistēmā.
Internets ir pasaulē lielakais globālais datortīkls, kuru veido tūkstošiem lokālo un korporatīvo datortīklu. Tas attīstās ļoti ātri. Informācijas pārraide tiek izmantots protokos. Saskaņā ar šo protokolu informācija tiek sadalīta mazās paketēs, pārraidīta un saņemšanas galapunktā atkal salikta kopā. Populārākās Interneta iespējas ir WWW sistēma, elektroniskais pasts, failu pārraide, intereškopas, sarunas tīklā. WWW ir globālais tīmeklis, kas ir visstraujak augošā tīkla daļa. Visi datori internetā komunicē viens ar atru, lietojot pārraidīšanas kontroles protokolu. Internets ir virtuālā komunikācija.
Pēdējo gadu laikā Internetu nav iespējams ignorēt, jo pat cilvēkiem, kam nav pašam sava datora, ir iespējama piekļuve interneta tīklam un cilvēku daudzums, kas aizvien vairak izmanto internetu tikai pieaug. Internets no masu komunikācijas viedokļa tika aplūkots tādēļ, ka tā veidotāji ir liels daudzums cilvēku. Datoru meditētā komunikācija sākotnēji līdzinājās interpersonālai komunikācijai, kas notika tādos laukos kā izglītība, menedžments, informācijas zinātne un bibliotēkas zinātne. Tieši teorija par masu mediju efektiem, un šo teoriju galvenie paņēmieni ir aizturējusi uzskatu, ka Internets ir jaunais masu medijs. Tomēr Internets ir dažādu iespēju masu medijs, tas satur daudz un dažādus komunikācijas veidus. Tradicionalajā masu komunikācijas modelī tas darbojas – kanāls – vēstījums – saņēmējs struktūrā. Tomēr runājot par Internetu ka masu komunikāciju, skaidrs ir viens, ka specifiski Interneta servisi var tikt uzskatīti par specifiskām televīzijas satcijām, mazu pilsētiņu laikrakstiem. Neviens no minetajiem nav pilnīga masu komunikācija, tacu apvienojumā ar citiem laikrakstiem un žurnāliem, kas tiek izplatīti valstī, tā izveidojas masu komunikācija.
Internets ir izveidojis jaunu žurnālistikas veidu on-line žurnālistiku, kas tiek uzskatīts par ceturto žurnalistikas veidu pēc radio, TV un parastas preses. Funkcionāli on-line žurnālistika var tikt atšķirta no pārējiem žurnālistikas veidiem ar tehnoloģisko komponentu.
Manuprāt un arī iepazīstoties ar pieejamo literatūru, man gribas domāt, ka Internetam ir ļoti liela un nozīmīga loma masu mediju sistēmā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register