Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:148803
 
Evaluation:
Published: 29.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
2.  Praktiskā daļa    6
  Secinājumi    10
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    11
  Pielikums    12
Extract

Secinājumi
1. Hipotēze neapstiprinājās, jo tikai 20% no respondentiem apzinās visas savas tiesības iepērkoties internetveikalos.
2. 10% no respondentiem nezina par aptaujā minētajām tiesībām, iepērkoties internetveikalos.
3. Populārākais internetveikals 1V kursa studentu vidū ir aliexpress.com, kuru izmanto 75% no respondentiem.
4. Vispopulārākā no piedāvātajām precēm respondentu vidū ir apģērbs, kuru iegādājās 50% no respondentiem.
5. Visizteiktākā atšķirība preču izvēlē atkarībā no dzimuma ir apģērbs un spēles. Apģērbu pērk 70% sievietes un 30% vīrieši, toties spēles iegādājas 70% vīriešu, bet tikai 10% sievietes.
6. Visi respondenti uzskata, ka iepirkšanās internetveikalos ietaupa laiku un enerģiju.
7. Kā lielākās priekšrocības, respondenti uzskata to, ka iepērkoties internetā tiek taupīts laiks un enerģija, iepirkšanās ir ērta un internetveikalos ir lielāka daudzveidība.
8. Kā nozīmīgāko trūkumu iepērkoties internetveikalā, respondenti izvēlējās to, ka preces parvadājuma laikā var tikt sabojātas.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register