Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:819996
 
Evaluation:
Published: 27.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 56 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  IZDEGŠANAS SINDROMS    5
  Izdegšanas sindroma cēloņi un riska faktori    7
  Izdegšanas sekas veselības jomā    11
  MĀRKETINGA NOZARĒ STRĀDĀJOŠO IZDEGŠANAS RISKA FAKTORI    14
  AMATU GRUPU RAKSTUROJUMS MĀRKETINGA UZŅĒMUMOS    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    17
Extract

AMATU GRUPU RAKSTUROJUMS MĀRKETINGA UZŅĒMUMOS
Tā kā mārketinga nozare savā būtībā ir plaša un sevī ietver daudzus savstarpēji atšķirīgus amatus, pastāv iespēja, ka starp tiem varētu būt būtiskas atšķirības izdegšanas līmenī kopumā un tās apakštipos. Lai veiktu precīzu izpēti, ir nepieciešams nodalīt biežāk sastopamās amatu grupas atkarībā no to pienākumiem.
Kā pirmo grupu var izvirzīt satura mārketinga grupu (content marketing jobs) - šīs grupas darbinieki visbiežāk strādā ar satura izveidi un izpēti, kas ietver tekstu rakstīšanu, koriģēšanu, analītiku, plānošanu (Doyle, 2018). Šīs grupas amata pārstāvjiem visbiežāk nav citu padoto darbinieku, retākos gadījumos ir iespējami asistenti.
Kā otro grupu var izdalīt sabiedrisko attiecību grupu (public relations jobs) - šo darbinieku pienākumos visbiežāk ietilpst zīmola tēla izveide, aktīva dalība pasākumos, to koordinēšana (Doyle, 2018). Raksturojot sabiedrisko attiecību darba prasības, var teikt, ka “sabiedriskās attiecības ir profesija, kas pieprasa būt radošam un godīgam, turklāt šajā profesijā izteiktāk var redzēt darba rezultātus” (Lūse, 2012, p. 7).
Trešajā grupā ietilpst reklāmas speciālisti (advertising jobs) - šo darbinieku uzdevums visbiežāk ir reklāmas izvietojuma plānošana un koordinēšana. Reklāmas izvietojums plānojams gan digitālajos medijos, gan kā vides reklāmas (Doyle, 2018).
Ceturtajā amatu grupā var apvienot izstrādes tipa darbiniekus - šo darbinieku pienākumos ietilpst mārketinga satura izstrāde - programēšana, attēlu apstrāde, dizains, video montāža un filmēšana, mājaslapu izstrāde u.c.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1387810
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register