Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768787
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.05.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
I nodaļa  Izglītības iespējas Latvijā un ārzemēs    7
1.1  Izglītības iespējas Latvijā    7
1.2  Izglītības iespējas ārzemēs    15
II nodaļa  Tālākās izglītības plāni un iespējas    29
2.1  Mani izglītības plāni un iespējas    29
2.2  Īslīces vidusskolas jauniešu plāni pēc vidusskolas beigšanas    32
III nodaļa  Kreditēšanas iespējas un noteikumi Latvijā un ārzemēs    36
3.1  Kreditēšanas iespējas un noteikumi studijām Latvijas augstskolās    36
3.2  Kreditēšanas iespējas un noteikumi studijām ārvalstīs    40
  Nobeigums    41
  Anotācija    42
Extract

Izdarīt izvēli par to, ar ko saistīt savu dzīvi jauniešiem nav viegli. Liela daļa Latvijas jauniešu , mācoties vidusskolas pēdējās klasēs, vēl nezin vai studēs un, ja studēs, tas, ko studēs. Es izvēlējos šo tematu, jo tas skar arī mani.
Mans izvēlētais temats ir aktuāls, jo, pirmkārt, mūsdienu jauniešu vidū mācīties ir populāri un moderni. Otrkārt, tas, kādu darbu jaunietis savā dzīvē strādās un kādu atalgojumu par to saņems, lielā mērā ir atkarīgs no iegūtās izglītības. Mūsdienās, lai iegūtu labi atalgotu darbu, izglītībai ir ļoti liela nozīme, tāpēc Latvijā ir procentuāli daudz cilvēku, kuri ieguvuši augstāko izglītību. Līdz ar to šis jautājums Latvijā ir aktuāls.
Kamēr Latvija nebija iestājusies ES jauniešiem no Latvijas, lai studētu Eiropas un pasaules valstīs, studiju maksa bija augstāka un arī citi noteikumi atšķīrās no tiem, kādi bija šīs valsts jauniešiem. Tomēr līdz ar 2004.gada 1.maiju Latvija pievienosies ES. Un viens no svarīgākajiem principiem ES izglītības politikā ir nediskriminējošas tiesību nodrošināšana uz izglītību. Tas nozīmē, ka valstij aizliegts radīt sliktākus noteikumus skolēniem vai studentiem, kas nāk no citas dalībvalsts, nekā tie ir noteikti pašas valsts iedzīvotājiem. Latvijas likumdošanā šis noteikums jau tiek ievērots pilnībā. Izglītības likums 12.pants 5.punkts: Eiropas Savienības valstu pilsoņiem un viņu bērniem, kas izglītību iegūst Latvijā, maksa par izglītību tiek noteikta un segta tādā pašā kārtībā kā Latvijas Republikas pilsoņiem un pastāvīgajiem iedzīvotājiem.
Šim zinātniski pētnieciskajam darbam ir svarīga gan teorētiskā, gan praktiskā nozīme. Praktiskā nozīme – ja šis darbs būs pieejams, piemēram, mūsu skolas bibliotēkā, tad vidusskolnieki varēs atrast visu sev nepieciešamo informāciju par izglītības iespējām, turklāt tas viss būs savākts un sakārtots vienkopus. Tas atvieglos vidusskolēna izvēli, jo tas prasa daudz laika, centības un darba, lai savāktu informāciju par izglītību dažādās valstīs. Un informācija par kreditēšanas iespējām ārzemēs vispār ir ļoti maz. Nozīme ir būtiska man pašai, jo es būšu izpētījusi izglītības iespējas Latvijā un ārzemēs, kā arī būšu iepazinusies ar kreditēšanas iespējām. Teorētiskā nozīme- tiks izpētītas dažādu ES valstu izglītības sistēmas, tās salīdzinātas ar Latvijas izglītības sistēmu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1160188
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register