Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Izglītības politikas galvenie darba uzdevumi un to īstenošanas iespējas Latvijā tuvākajos 20 gados

     Evaluated!

    Research Papers7 Pedagogy, Politics

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725476
 
Evaluation:
Published: 10.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Izglītība un izglītības politika    3
2.  Zināšanas un prasmes 21.gadsimtā    7
3.  Jauniešu redzējums par Latviju 2030.gadā    9
  Izmantotās literatūras un citu informācijas avotu saraksts    11
Extract

Cilvēka esamības un viņa veidošanās izpratnes problēma ir mūžīga un nesaraujami saistīta ar cilvēka izglītošanas problēmām. Cilvēka izziņas process ir bezgalīgs, jo katrs gadsimts savā manierē it kā no jauna „atklāj” cilvēku, sarauj tradicionālās važas vai saites, izspīdinādams cilvēku eksistences, ideālu, vērtību sistēmu dominējošās tendences un pat izvirza jaunus (vai arī senus, bet pilnīgi aizmirstus) šīs mūžam mainīgās kopas pastāvēšanas mērķus, attiecīgi prognozējot attīstības perspektīvas.1
Izglītība ir svarīga, tās nozīme mūsdienās arvien pieaug, to zina, gribētos teikt, katrs. Mūsdienās arvien vairāk cilvēku dažādā vecumā nonāk pie atziņas, ka bez izglītības nevar atrast normālu darbu vai turpināt strādāt jau esošajā, tādēļ nepieciešams izglītoties un paaugstināt savu izglītību, kā arī papildināt un uzlabot zināšanas. Bet kā formulēt kas ir izglītība?
Ar izglītību parasti saprot gan zināšanu un iemaņu mācīšanu, gan mācīšanos. Ar šo jēdzienu biežāk saprot formālo mācīšanos un mācīšanu, t.i. skolas izglītību. Tomēr pēdējās desmitgadēs arvien vairāk uzmanības tiek pievērsts t.s. neformālajai izglītībai jeb zināšanu un iemaņu apgūšanai pieredzes ceļā.2
Izglītība – mērķtiecīgi organizēta sabiedrības vēsturiskās pieredzes, kultūrvērtību apgūšanas, pārmantošanas, sistematizētu zināšanu un prasmju apguves, personības īpašību, pārliecību, attieksmju un vērtību veidošanas un veidošanās joma, atbilstošu praktisku darbību kopums un rezultāts.3
Izglītība - zināšanu un kultūras izplatīšana; mācīšanas un audzināšanas pasākumu kopums.4
Esmu noskaidrojusi, kas ir izglītība, aplūkojusi dažādus šī jēdziena skaidrojumus. Man pieņemamāks ir trešais šī jēdziena skaidrojums, tādēļ, ka tas ir vienkāršs, īss un visiem labi saprotams.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1136934
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register